ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل ابزاری شبیه به تکنولوژی پرده سبز سینما را به یوتوب می آورد

گوگل به تازگی از تکنولوژی ویرایش ویدیو جدید خود پرده برداشت که عملکردی مشابه به پرده سبز سینما دارد. این تکنولوژی که «تقسیم بندی ریل تایم ویدیوهای موبایل» (Mobile Real-time Video Segmentation) نام دارد به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

گوگل به تازگی از تکنولوژی ویرایش ویدیو جدید خود پرده برداشت که عملکردی مشابه به پرده سبز سینما دارد. این تکنولوژی که «تقسیم بندی ریل تایم ویدیوهای موبایل» (Mobile Real-time Video Segmentation) نام دارد به کاربران اجازه می دهد تا پس زمینه ویدیوهایی که از طریق اپلیکیشن یوتوب می گیرند را به دلخواه عوض کنند.

با توجه به گفته های گوگل، مهندسین این کمپانی برای ساخت ابزار جدید یوتوب از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده کرده اند: «تکنولوژی تقسیم بندی جدیدمان به سازندگان ویدیوها این امکان را می دهد تا بدون افزایش هزینه و کمک گرفتن از تجهیزات خاصی، پس زمینه ویدیوها را با یک چیز دیگر جایگزین نمایند.»

در حال حاضر ابزار تغییر پس زمینه در مرحله بتا به سر می برد و کسانی که به آن دسترسی دارند، می توانند از این ابزار در بخش استوری های یوتوب استفاده کنند؛ چند ماه پیش گوگل نیز به اینستاگرام و فیسبوک پیوست و استوری ها را به یوتوب آورد.

البته افکت های استفاده شده در ابزار جدید یوتوب هنوز با آن چیزی که انتظار داریم فاصله دارند ولی خود گوگل اذعان داشته که افکت های کنونی فعلا برای تست تکنولوژی هستند. هنوز مشخص نیست مرحله آزمایشی این ابزار، چه زمانی به پایان می رسد.

استوری های یوتوب

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی