ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات قیمت و مشخصات منتسب به HTC U12 منتشر شد [به روز رسانی]

مدتی قبل در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان موبایلی نمایش داده شد که احتمال می رفت پرچمدار یو 12 از HTC باشد. به تازگی اطلاعات مشخصات منتسب به این تلفن هوشمند منتشر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۰

مدتی قبل در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان موبایلی نمایش داده شد که احتمال می رفت پرچمدار یو 12 از HTC باشد. به تازگی اطلاعات مشخصات منتسب به این تلفن هوشمند منتشر شده است.

اطلاعات جدید که توسط یک روزنامه نگار روسی منتشر شده اشاره به نمایشگری 6 اینچی دارد که از رزولوشن QHD و با نسبت 18 به 9 بهره می برد. البته قرار نیست این موبایل دارای نمایشگر امولد باشد، بلکه نمایشگر سوپر LCD برای آن در نظر گرفته شده. بدنه یو 12 در بخش پشت و جلو از جنس شیشه خواهد بود و یک فریم فلزی برای اطراف آن در نظر گرفته خواهد شد.

تصویری که در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان به نمایش در آمد و خبر از بهره مندی موبایل مذکور از مودمی پر سرعت (احتمالاً مودم اکس 20 کوالکام با سرعت 1.2 گیگابیت در ثانیه) را می داد. در آن زمان ایوان بلس، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی ادعا کرده بود که این دستگاه در واقع یو 12 از HTC است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده چیپست اسنپدراگون 845 نیرو بخش یو 12 خواهد بود و 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. البته افزایش میزان حافظه جانبی نیز امکان پذیر خواهد بود.

دوربین اصلی، دوگانه و با رزولوشن های 12 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی از رزولوشن 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. یو 12 همچنین قرار است به لطف بهره مندی از گواهینامه استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد و به یک باتری با ظرفیت 3980 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. پشتیبانی از دو سیم کارت برای آن در نظر گرفته شده و از شبکه های مخابراتی 5G نیز پشتیبانی می کند.

نسخه اندورید در نظر گرفته شده برای آن 8.0 است و با نسخه 10 رابط کاربری سنس HTC ارائه خواهد شد. بر اساس گزارش های منتشر شده این تلفن هوشمند احتمالاً در ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت ماه سال 97) و با قیمتی در حدود 880 دلار روانه بازار خواهد شد. البته اشاره شده که احتمالاً قیمت عرضه در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.

 

به روز رسانی:

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از یک منبع نزدیک به HTC منتشر شده، U12 از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 12 و 16 مگاپیکسلی و با حسگرهای ساخت سونی و دوربین جلویی 8 مگا پیکسلی بهره خواهد برد و با باتری به ظرفیت 3420 میلی آمپرساعت همراه خواهد شد. همچنین به ادعای وبسایت انگجت موبایل یاد شده دارای حافظه داخلی به ظرفیت 256 گیگابایت خواهد بود. بقیه اطلاعات مشابه با مواردی است که پیش از این در همین مطلب ذکر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • farzad je
    farzad je | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    گفتم که این تصاویر دیزایر 12 هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی