ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فیس لیفت MG 3 مدل 2018 رونمایی شد

فیس لیفت جدید MG 3 توسط این شرکت چینی-انگلیسی رسما معرفی شد. در مقایسه با مدل فعلی، طراحی خودرو جذاب تر شده و خود را آماده رقابت با رقبای رده بالاتر می کند. پیش تر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۲

فیس لیفت جدید MG 3 توسط این شرکت چینی-انگلیسی رسما معرفی شد. در مقایسه با مدل فعلی، طراحی خودرو جذاب تر شده و خود را آماده رقابت با رقبای رده بالاتر می کند. پیش تر شاهد تغییر در زبان طراحی محصولات MG یعنی کراس اور ZS بودیم.

گرچه خودرو شباهت های بصری با مزدا 2 دارد، اما چراغ های LED موسوم به London Eye جلوه جدیدی به خودرو بخشیده است. در بخش عقب خودرو نیز شاهد استفاده از چراغ های LED هستیم، همچنین سپر عقب و چرخ ها نیز از طراحی جدیدی برخوردارند.

MG-3-facelift-rear-angle-view

 

بزرگ ترین تغییر اما در داخل اتاق اتفاق افتاده است، جایی که داشبورد کاملا از نو طراحی شده و اینک از صفحه نمایش 8 اینچی حاضر در مدل ZS سود می برد. شکل فرمان نیز متحول شده و اکنون جذاب تر از قبل دیده می شود.

در بازار چین این خودرو به سیستم اتصال 4G مجهز شده است و شرکت مادر یعنی سایک موتور روی آن سیستم دستیار صوتی نیز قرار داده است. در مدل پایه تنها شاهد سیستم ناوبری ماهواراه ای به همراه اپل کارپلی هستیم. در هر صورت استفاده از تریم جدید و جذاب می تواند این خودرو را به رقیب ارزان قیمت تر مزدا 2 و فولکس واگن پولو تبدیل کند.

در بخش قوای محرکه از یک موتور 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 116 اسب بخار در دور 6000 بر دقیقه و گشتاور 150 نیوتن متر در حداکثر دور 4500 بر دقیقه استفاده خواهد شد.

2018-MG-3

موتور جدید در همکاری با جعبه دنده جدید ساخت شرکت ژاپنی آیسین چرخ های جلو را به حرکت در خواهد آورد. متاسفانه هنوز درباره جزئیاتی مثل تعداد دنده های این گیربکس اطلاعاتی توسط MG منتشر نشده است. مصرف سوخت این هاچبک دورگه جذاب به صورت ترکیبی معادل 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده؛ بد نیست بدانید  این رقم در مقایسه با نسخه دستی MG 3 کنونی برابر با 0.1 لیتر بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nedadiba
    nedadiba | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    میگن دلال بازی دلار از تو بانک اومده کف خیابون .چی تو کف خیابون نیومده؟؟ میشه بگین؟؟ ماشین وطنی خودت مستقیم نمیتونی بخری. معلوم نیست چرا همیشه زده تکمیل ظرفیت .مدل هایی که کمی اقبال مردم دارن از روی ناچاری ولی هر موقع بری تو نمایندگی یا بنگاه به نام خودت در اولین بار و اولین ساعت پلاک میشه ولی مثلا پارس کلاس 15 شش تا هفت میلیون بالای قیمت کارخونه. چرا اینقد ظلم میکنید؟؟ این کارا تو هر زمینه ای میشه. چرا چرا////؟؟

مطالب پیشنهادی