ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi Mix 2S
تکنولوژی

شیائومی Mi Mix 2s احتمالا از دوربین دوگانه بهره می برد

سری Mi MIX شیائومی علی رغم برخوداری از طراحی فوق العاده و مشخصات قدرتمند تا کنون از دوربین دوگانه بی بهره بوده، حالا اما تصویری منتسب به این موبایل منتشر شده که حاکی از تغییر این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

سری Mi MIX شیائومی علی رغم برخوداری از طراحی فوق العاده و مشخصات قدرتمند تا کنون از دوربین دوگانه بی بهره بوده، حالا اما تصویری منتسب به این موبایل منتشر شده که حاکی از تغییر این رویه است.

در این تصویر که از طریق شبکه اجتماعی چینی «ویبو» منتشر شده شیائومی Mi MIX 2S را در کنار Mi MIX 2 می بینیم که دوربین آن به گوشه فوقانی سمت چپ منتقل شده و از دو سنسور با پیکربندی عمودی بهره می برد.

علاوه بر این در مدل های قبلی متن MIX Designed by Xiaomi در پنل پشتی حک شده بود و حالا واژه MI نیز به ابتدای آن اضافه شده است.Mi MIX 2Sاگرچه همراه با این تصویر جزئیات خاصی ارائه نشده اما بدنه براق مدل جدید حاکی از این است که همچون نمونه های قبلی از بدنه سرامیکی بهره می برد.

از سوی دیگر علی رغم خبرهای فراوانی که از تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این موبایل منتشر شده بود، کماکان شاهد سنسور اثر انگشتی هستیم که در مرکز پنل پشتی جا خوش کرده است. هرچند این تصویر ممکن است به نمونه ای اولیه تعلق داشته باشد و محصول نهایی از قابلیت های بیشتری بهره ببرد.

Mi MIX 2S قرار است هفتم فرودین ماه به طور رسمی در چین رونمایی شود و احتمالا از چیپست اسنپدراگون 845 و 6 یا 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    شیائومی هم خودشو کشته با این خبرها. برند یعنی ال جی که تو عمل نشون داده یه سرو گردن بالاتر از بقیه محصول بیرون میده

    • Pourya amirshekari
      Pourya amirshekari | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

      داداش شما خوابت میاد نمیدونی چی میگی برو بخواب قربونت برم ، جاییم از موبایل ال جی تعریف نکن ??

مطالب پیشنهادی