ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قاب جدید موفی شارژ وایرلس را به آیفون 10 می آورد

جدیداً قاب‌های زیادی برای آیفون 10 عرضه می‌شوند که باتری‌هایی در آنها تعبیه شده و قادرند این گجت پرطرفدار را شارژ کنند و به آنها اصلاحاً battery pack cases (به معنی قاب‌هایی به همراه باتری) ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

جدیداً قاب‌های زیادی برای آیفون 10 عرضه می‌شوند که باتری‌هایی در آنها تعبیه شده و قادرند این گجت پرطرفدار را شارژ کنند و به آنها اصلاحاً battery pack cases (به معنی قاب‌هایی به همراه باتری) یا قاب باتری می‌گویند. اکنون به نظر می‌رسد شرکت موفی در حال طراحی قابی برای پرچمدار اپل است که از قابلیت شارژ وایرلس بهره می‌برد.

به گزارش اپل اینسایدر، اخیراً لیست محصول جدیدی در کنسرسیوم Wireless Power رویت شده که از تصمیم شرکت موفی برای تولید یک قاب باتری برای گرانترین آیفون خبر می‌دهد. این محصول در واقع قسمتی از خط تولید Juice Pack Air line بوده و به نظر می‌رسد ظاهر و مشخصات این قاب بسیار شبیه به محصول قبلی این شرکت برای آیفون ۷ پلاس شباهت داشته باشد. تنها تفاوت این دو مدل را می‌توان در شکل متفاوت بریدگی محل دوربینشان یافت.

سمت راست: قاب موفی برای آیفون 7 سمت چپ: قاب موفی برای آیفون 10

باید توجه داشت که این قاب به عنوان یک دریافت کننده طبقه‌بندی شده و فرستنده نیست چرا که قبلاً مدل‌های دیگری از قاب-‌شارژر‌ با این عنوان به بازار عرضه شده بودند که قادر نبودند آیفون 10 را به شکل مطلوبی شارژ کنند و استفاده‌ی مفیدی نداشتند.

در این قاب یک باتری با ظرفیت ۱۷۲۰ میلی آمپر ساعت تعبیه شده که می‌تواند ۹ ساعت شارژ اضافی را برای مکالمه با گرانترین آیفون به ارمغان آورد. طبق لیست رویت شده، قاب موفی از نسخه‌ی ۱.۱.۲ تکنولوژی شارژ وایرلس Qi و مشخصه‌ی قدرت پایه‌ی ۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. از این رو قاب یاد شده مشخصاً قابلیت شارژ سریع را نخواهد داشت.

باید در نظر داشت که در حال حاضر قاب‌های دیگری برای آیفون 10 در بازار موجودند که از قابلیت شارژ وایرلس بهره‌ می‌برند و موفی جزو معدود شرکت‌هایی است که کمی دیر به سراغ این محصولات رفته است. پیش از این، برند آلفاترونیکس چنین قابی برای پرچمدار اپل با قیمتی معادل ۵۹.۹۵ دلار و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کرده اما با این حال به نظر می‌رسد قاب باتری برند موفی نرخی بالاتر از محصول یاد شده داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    متاسفانه کلا آقای نویسنده محترم دیجیاتو، نفهمیده داره چی میگه... تیتر یه حرف و میزنه، متن هم دو سه حرف متناقض میزنه... متاسفانه منبع هم نذاشته که بریم از سورس اصلی بخونیم... ولی چیزی که من متوجه شدم اینه که قراره یه قاب باطری جدید تولید بشه که با استفاده از فناوری وایرلس شارژ آی‌فون ۱۰ رو شارژ کنه و دیگه نیازی نباشه که این قاب باطری، با پورت لایتنینگ متصل بشه به گوشی... اگرچه خبر خوبیه، ولی خوب اصلا با تیتری که دیجیاتو زده همخوان نیست و در آخر هم گفته شرکت های دیگه ای هم زدن همچین چیزی رو... پس کلا دلیل گذاشتن این خبر هم مشخص نیست...

  • samir1374
    samir1374 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    مگه خود آیفون 10 قابلیت شارژ وایرلس نداره که اینجوری تیتر زدید؟

مطالب پیشنهادی