ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HP
تکنولوژی

کمپانی HP از نمایشگر و کامپیوترهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی رونمایی کرد

کمپانی HP نسل جدیدی از کامپیوترهای یکپارچه رومیزی، نوت بوک و نمایشگر مقاوم در برابر مواد شوینده قوی را معرفی کرده که مناسب بیمارستان ها و محیط های عاری از هر نوع آلودگی هستند. محصولات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمپانی HP نسل جدیدی از کامپیوترهای یکپارچه رومیزی، نوت بوک و نمایشگر مقاوم در برابر مواد شوینده قوی را معرفی کرده که مناسب بیمارستان ها و محیط های عاری از هر نوع آلودگی هستند.

محصولات جدید شامل کامپیوتر یکپارچه EliteOne 800 Healthcare ، نمایشگر 27 اینچی Healthcare Edition Clinical و نوت بوک EliteBook 840 Healthcare است.HPهر سه مدل به گونه ای طراحی شده اند که در صورت برخورد با شوینده های ضد میکروبی تخریب نمی شوند و این مساله می تواند در کاهش عفونت ها نقش موثری داشته باشد. علاوه بر این امکان غیرفعال کردن نمایشگر و کیبورد حین نظافت آنها نیز وجود دارد.

HP برای تسهیل فعالیت های پرسنل بیمارستان قابلیت های دیگری را نیز در نظر گرفته است، برای مثال تاچ پد نوت بوک حتی در صورت پوشیدن دستکش نیز فرمان های لمسی را به خوبی تشخیص می دهد.

از آنجایی که حفظ حریم خصوصی بیماران و جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به پرونده پزشکی آنها امنیت بالایی دارد، معیارهایی امنیتی نیز در این راستا لحظا شده است. HPهر سه مدل مذکور به سنسورهای RFID (سامانه بازشناسی با امواج رادیویی) مجهز شده اند که به افراد اجازه می دهد با قرار دادن کارت پرسنلی روی تاچ پد وارد سیستم شوند. علاوه بر این تاچ پد از  سنسور اثر انگشت نیز برخودار است.

HP EliteBook از یک کنترلر امنیتی فیزیکی جداگانه بهره می برد که امکان دسترسی هکرها به محتوای نوت بوک را نسبت به مدل های عادی به مراتب دشوارتر می سازد. علاوه بر این قابلیت Sure View زاویه دید را محدود می کند و به تبع آن، مشاهده صفحه از سوی افرادی که کنارتان نشسته اند سخت می شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت افزاری این محصولات اعلام نشده اما احتمال می رود که با مدل های هم نام خود از این نظر یکسان باشند. نوت بوک EliteBook 840 Healthcare در اردیبهشت ماه و نمایشگر و کامپیوتر یکپارچه نیز از خرداد به بازار راه پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی