ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت با اندروید و iOS کورتانا را زنده نگه می‌دارد

بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت، کمپانی ساکن ردموند در حال آزمایش کورتانا برای یکپارچه سازی با Outlook روی اندروید و iOS است. یکپارچه سازی دستیار صوتی هوشمند کورتانا با Outlook به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بر اساس گزارش یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت، کمپانی ساکن ردموند در حال آزمایش کورتانا برای یکپارچه سازی با Outlook روی اندروید و iOS است.

یکپارچه سازی دستیار صوتی هوشمند کورتانا با Outlook به کاربران امکان می دهد که کلاینت ایمیل مایکروسافت به صدای آنها گوش فرا دهد و بتوانند از طریق صدای خود به ایمیل ها پاسخ دهند. این قابلیت خصوصاً در زمان رانندگی به کاربران کمک می کند که فعالیت های کاری خود را به راحتی انجام دهند.

به این منظور مایکروسافت همچنین در حال آزمایش کورتانا است تا از طریق اتصال بلوتوث امکان خواندن پیام ها را فراهم کند. به عنوان نمونه کاربران قادر خواهند بود با درخواست های کلامی از کورتانا بخواهند ایمیل ها را برای آنها بخواند یا حتی ایمیل های مربوط به یک فرستنده خاص را با صدای بلند برای کاربر پخش نماید.

مایکروسافت به طور معمول به روز رسانی های متعددی را برای Outlook عرضه می کند. اخیراً نسخه iOS آن آپدیتی دریافت کرده بود که موجب تغییرات مثبت بسیاری در بخش جستجو شده بود.

در صورتی که ردموندی ها بازخوردهای مثبتی از این فرایند آزمایش دریافت کنند انتظار می رود ابتدا شاهد عرضه نسخه بتا و سپس نسخه نهایی Outlook بهره مند از این قابلیت برای سیستم عامل های iOS و اندروید باشیم.

خبر یکپارچه سازی کورتانا با Outlook تنها حدود یک هفته پس از آن اعلام شده که مدیر بخش اندروید و iOS کلاینت ایمیل مایکروسافت، «خاویر سولترو» به بخش دستیار هوشمند صوتی این کمپانی منتقل شده بود. سولترو زمانی به مایکروسافت آمد که این کمپانی، شرکت سازنده اپلیکیشن ایمیل Acompli را خریداری کرد. اندکی پس از این خرید مایکروسافت اپ Outlook را برای سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه داد.

بر اساس گزارش ها اپ Outlook اکنون در سیستم عامل های موبایل مذکور به یکی از گزینه های محبوب کاربران بدل شده. انتظار می رود در صورت یکپارچه سازی با کورتانا قابلیت های جدید مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    خدای نزدیکا در برنامه نزدیکا فالو شود
    سپاسگزارم بکس دیجیاتو

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    دستیار صوتی فقط گوگل اسیسنت لامصب خداست

  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی outlook عالیه، حتما امتحان کنید، بسیار سبک و ساده و کاراست

مطالب پیشنهادی