ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پرشیا خودرو برای اطمینان خاطر مشتریان خود در سفرهای نوروزی امداد شبانه روزی ارایه می کند

پرشيا خودرو نامی است آشنا برای هر کس که لذت محض رانندگی را با خودرو های بی همتای BMW در پهنه گسترده کشور ایران تجربه می کند. سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

پرشیا خودرو نامی است آشنا برای هر کس که لذت محض رانندگی را با خودرو های بی همتای BMW در پهنه گسترده کشور ایران تجربه می کند. سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال ۱۳۸۳ تحت نام موسسه نوریانی و ادامه فعالیت آن از سال ۱۳۸۶ با نام پرشیا خودرو بعنوان نماینده انحصاری شرکت BMW در ایران برمی گردد.

از آن زمان تاکنون پرشیا خودرو همواره سعی داشته تا در کنار برند معتبر BMW هویت خود را بعنوان احیا کننده ارزشهای والای سازمانی و احترام به حقوق مشتری در کشور ایران به اثبات برساند.
با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها، واحد امداد پرشیا خودرو آمادگی خود را برای امدادرسانی هر چه بهتر به BMW سواران اعلام کرده است. واحد امداد و خدمات سیار این شرکت از تاریخ 27 اسفند ماه به مدت 20 روز، نقاط پر تردد کشور را به صورت شبانه روزی تحت پوشش قرار خواهد داد.

مالکان خودروهای BMW که قصد سفر در ایام تعطیلات نوروزی را دارند، از امروز می توانند با دریافت نوبت، از خدمات و سرویس در محل این شرکت جهت بازبینی فنی خودروی خود بهره مند شوند.امداد خودروهای شرکت پرشیا خودرو در 11 استان بزرگ مستقر بوده و 13 مسیر مهم و پر تردد کشور را در ایام تعطیلات عید تحت پوشش مستقیم خود قرار می دهند. این در حالی است که شما می توانید در سراسر کشور از خودروبر های طرف قرارداد این شرکت بهره مند شوید.
امداد خودروهای شرکت پرشیا خودرو در کنار خودروبرهای طرف قرارداد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در اکثر مسیر های پر تردد کشور مستقر خواهند بود تا علاوه بر امداد رسانی به خودروهای BMW در محل، در صورت لزوم خودروها را تا اولین مرکز ارائه خدمات منتقل نمایند.با توجه به خدمات ارائه شده توسط امداد پرشیا خودرو، BMW سواران می توانند با اطمینان خاطر از لحاظ پشتیبانی، نهایت لذت رانندگی را در سفر های نوروزی تجربه کنند.
تلفن تماس امداد پرشیاخودرو از تهران: 1885
تلفن تماس امداد پرشیاخودرو خارج از تهران: 44530781-021
درخواست امداد و سرویس در محل پرشیاخودرو از طریق ربات تلگرام: @PersiaKhodroBMWbot
درخواست امداد و سرویس در محل پرشیاخودرو از طریق وب سایت: www.persiakhodro.ir
درخواست امداد و سرویس در محل پرشیاخودرو از طریق ایمیل: sos@persiakhodro.ir
*جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های تماس امداد پرشیاخودرو تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی