ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس
تکنولوژی

گلکسی اس 9 پیش فروشی در حد نسل پیشین را تجربه کرده است

سامسونگ در 6 اسفند ماه از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد و امکان پیش خرید آنها نیز ابتدا برای کاربران کره جنوبی فراهم شد؛ موبایل هایی که بر اساس گزارش منابع کره ای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سامسونگ در 6 اسفند ماه از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد و امکان پیش خرید آنها نیز ابتدا برای کاربران کره جنوبی فراهم شد؛ موبایل هایی که بر اساس گزارش منابع کره ای تعداد پیش فروش شان مشابه با سری گلکسی اس 8 بوده است.

این موضوع که توسط یکی از منابع نزدیک به کارخانه های سامسونگ منتشر شده، اشاره داشته که پرچمداران پیشین که در سال 2017 معرفی شده بودند، در 48 ساعت اولیه از شروع پیش فروش، در حدود 550 هزار واحد فروش داشته اند. بر این اساس اعلام شده که پرچمداران جدید نیز در همین حدود یا کمی کمتر پیش فروش شده اند.

سری گلکسی اس 8 موفق شده بود تمامی رکوردهای میزان سفارش های موبایل های پیشین سامسونگ را بشکند. البته به ادعای وبسایت اندروید هدلاینز به نظر نمی رسد که سری گلکسی اس 9 بتوانند از رکورد پیشین فراتر روند.

البته این مسئله که سامسونگ نیز هنوز میزان پیش فروش های گلکسی اس 9 را اعلام نکرده گمانه زمانی ها در مورد پیش فروش کمتر نسبت به نسل پیشین را بیش از پیش تقویت می کند.

گلکسی اس ۹

همچنین برخی از تحلیلگران حوزه صنعت ادعا کرده اند مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد، موجب روی آوردن کاربران به گلکسی اس 8 و افزایش میزان فروش آن شد؛ مشکلاتی مرتبط با باتری که مدتی بعد سامسونگ موفق شد با راه اندازی فرایند آزمایش های پیشرفته 8 مرحله ای از تکرار آنها جلوگیری کند.

البته در عین حال نباید این مسئله را فراموش کنیم که در سال های اخیر کاربران موبایل ها محافظه کار تر شده اند و برای مدت طولانی تری تلفن های هوشمند خود را نگه می دارند و دیرتر اقدام به خرید نمونه های جدید می کنند. لذا تعجبی ندارد اگر شاهد ثابت ماندن فروش موبایل ها یا حتی کاهش آنها در ماه ها و سال های آتی باشیم.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده که انتظار دارد سری گلکسی اس 9 در یازده ماه ابتدایی عرضه به بازار بهتر از سری گلکسی اس 8  که بر اساس تخمین ها در دوره زمانی مشابه فروشی 37 میلیون واحدی داشته به فروش برسد. در صورت دستیابی به این هدف، سری گلکسی اس 9 در میان سایر رقبای اندرویدی بیشترین میزان فروش را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    امسال سامسونگ به شدت ناموفق بود.
    تولید کننده ها باید متوجه بشن رقابت بر سر موضوعاتی مثل ظاهر بی معنیه.
    کل کنفرانس سامسونگ و شعار تبلیغاتی اس9 درباره دوربین هست که خب چه کاریه هر نسل گوشی عوض کنی.
    یه نفر که اس8 داره واقعا "هیچ" نیازی به خرید اس9 نداره. اونم با این قیمت!
    پیش فروش دیجیکالا رو در سال های مختلف مقایسه کنید. زمان نوت7 خیلی سریع به اتمام رسید. در اس8 و نوت8 هم خوب بود، ولی در اس9 با اینکه خیلی زود شروع شد و تا فردا ادامه داره...
    امیدوارم تولید کننده ها بفهمن نیاز واقعی کاربران، ساخت گوشی های بدون حاشیه یا دارای اموجی واقعیت افزوده یا تاشو نیست...

  • poro alex
    poro alex | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    آقا باقر زاده حداقلی خبری میذاری یه خبری بذار که بچه بهت نخنده و از یه جای معتبر بذار نثل طایت های اندروید توریتی فون آرنا اولا سامسنگ تو اس 8 و اس 8 پلاس فکر کنم تا همین چند ماه پیش حتی به 20 میلیونم.نرسیده بود حالا این 38 میلیونو ار کجا آوردی دیگه بماند بعدشم تا دیروز که خبر اومده بودش که آمار پیش فروشش اس 9 و اس 9 پلاس نا امیده کننده بوده حالا امروز سر به فلک کشده واقعا این همه پارادوکسو کجای دلمون بذاریم

    • poro alex
      poro alex | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

      آقا باقر زاده حداقلی خبری میذاری یه خبری بذار که بچه بهت نخنده و از یه جای معتبر بذار مثل سایت های اندروید توریتی فون آرنا اولا سامسنگ تو اس 8 و اس 8 پلاس فکر کنم تا همین چند ماه پیش حتی به 20 میلیونم نرسیده بود حالا این 38 میلیونو ار کجا آوردی دیگه بماند بعدشم تا دیروز که خبر اومده بودش که آمار پیش فروشش اس 9 و اس 9 پلاس نا امیده کننده بوده حالا امروز سر به فلک کشده واقعا این همه پارادوکسو کجای دلمون بذاریم

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    این یعنی سامسونگ با وجود هزینه های زیادش برای تبلیغات و جنجال سازی شکست خورده . سامسونگ دیگه نمی تونه مثل قبل با فضاسازی رسانه ای محصولاتش رو بفروشه.
    بر خلاف برندهایی مثل ال جی که بدون فضا سازی فروش خوبی می کنه و واقعا مشتریانش میدونن محصولاتش با کیفیت هستن

  • رضا آرین
    رضا آرین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    دروغ میگن مثل چی.

مطالب پیشنهادی