ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل موزیک
تکنولوژی

اپل موزیک اندروید با قابلیت هایی جدید برای ویدیوها به‌روزرسانی شد

اپل امروز آپدیتی برای اپل موزیک اندروید منتشر کرده که به غیر از معرفی قابلیت های جدید، بهبودهایی را هم در عملکرد اپ برای پخش موسیقی به ارمغان آورده  است. با این به‌روزرسانی، حالا می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۴

اپل امروز آپدیتی برای اپل موزیک اندروید منتشر کرده که به غیر از معرفی قابلیت های جدید، بهبودهایی را هم در عملکرد اپ برای پخش موسیقی به ارمغان آورده  است.

با این به‌روزرسانی، حالا می توانید از تماشای موزیک ویدیو در محیط اپلیکیشن تجربه بسیار بهتری نسبت به قبل داشته باشید. اپل موزیک جدید حالا می تواند موزیک ویدیوها را در حالت تمام صفحه و زمانی که در بخش Now Playing حضور دارید به نمایش گذاشته و در صورتی که بخش های دیگر اپ را باز کنید، همچنان به پخش ادامه بدهد.

به غیر از این، حالا می توان موزیک ویدیوها را به پلی لیست هم اضافه کرد تا آن ها را بدون وقفه و پشت سر هم تماشا کنید. همچنین امکان پخش ویدیو در پس زمینه هم جزو قابلیت های جدیدی است که در آخرین نسخه اپل موزیک برای اندروید شاهد آن خواهید بود.

گفتنی است که نسخه اندروید اپل موزیک از نوامبر ۲۰۱۵ در گوگل پلی منتشر شده و از آن زمان تا کنون، اپل با ارائه به‌روزرسانی های منظم در تلاش بود که این نسخه از نظر امکانات با نسخه iOS برابر باشد.

آخرین به‌روزرسانی بزرگ اپل موزیک هم به آوریل ۲۰۱۷ بر می گردد که اپل تغییرات ظاهری بزرگی را در اپلیکیشن به وجود آورد. برای دانلود جدیدترین نسخه، می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    مسخره س
    من قبلا نصب کردم چندین ساعت باهاش کلنجار رفتم نتونستم یه آهنگ پخش کنم همه ش میگفت عپل آیدی رو وارد کن
    مسخره ها

  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    آشغاله

  • alex
    alex | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    حتما یه فایل منیجر معمولی هم نداره

مطالب پیشنهادی