ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام برای ارائه قابلیت عکاسی پرتره آماده می شود [به‌روزرسانی]

در ادامه جنگ و جدال با اسنپ چت، اینستاگرام به احتمال زیاد در آینده قابلیتی را معرفی می کند که مطمئنا با استقبال طرفداران این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد. مطابق اطلاعاتی که از فایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۷

در ادامه جنگ و جدال با اسنپ چت، اینستاگرام به احتمال زیاد در آینده قابلیتی را معرفی می کند که مطمئنا با استقبال طرفداران این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد.

مطابق اطلاعاتی که از فایل apk جدیدترین نسخه این اپ بدست آمده، به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول کار روی یک حالت عکاسی پرتره است که احتمالا در به‌روزرسانی های بعدی اپلیکیشن شاهد آن خواهیم بود.

در همین راستا تصویری از فایل apk اپلیکیشن بدست آمده که آیکنی موسوم به Portrait Shutter را در کنار آیکن های لایو و Reverse نشان می دهد. بنابراین به احتمال زیاد، این حالت پرتره برای استوری ها استفاده می شود و می تواند مثل اپلیکیشن دوربین آیفون های جدید و اسمارت فون های پیکسل گوگل پس زمینه عکس ها را با افکت بوکه به حالت مات در آورد.

اینستاگرام اخیرا در اضافه کردن قابلیت های تازه بسیار فعال و پر کار شده و هفته ای نیست که خبر یا شایعه ای در مورد امکانات جدید این اپ به گوش مان نرسد. آخرین این شایعات هم مربوط به احتمال اضافه شدن تماس صوتی و ویدیویی به اپلیکیشن بود که البته تا امروز تأیید نشده است.

حالت پرتره هم تا پیش از اعلام رسمی اینستاگرام، هنوز در حد شایعه است و برای دریافت جزئیات بیشتر و تأیید آن احتمالا باید مدتی منتظر بمانیم.

[به‌روزرسانی]: مطابق گزارشات جدید امکان ساخت تصاویر سینماگراف، دسته بندی پیام‌ها در دایرکت و دریافت تمام اطلاعات حساب کاربری در یک فایل فشرده هم قابلیت های جدیدی هستند که احتمالا در نسخه های آینده اینستاگرام شاهد آن ها باشیم.

 

دسته بندی پیام های دایرکت؛ خصوصیت احتمالی اینستاگرام در آپدیت های بعدی.
در نسخه های بعدی می توانید کلیه اطلاعات حساب کاربری تان را در یک فایل زیپ دریافت کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی