ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به مناسبت تولد موسسه مهربانه، کلید رایگان بازی Shadow Blade را از هیولا دریافت کنید

هیولا، پلتفرم ارائه بازی های ویدیویی ایرانی برای کامپیوترهای شخصی قصد دارد درآمد یک هفته خود را به مناسبت هفته نیکوکاری، به «مهربانه»، موسسه نیکوکاری آنلاین اهدا کند. همچنین در جریان این کمپین و به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

هیولا، پلتفرم ارائه بازی های ویدیویی ایرانی برای کامپیوترهای شخصی قصد دارد درآمد یک هفته خود را به مناسبت هفته نیکوکاری، به «مهربانه»، موسسه نیکوکاری آنلاین اهدا کند. همچنین در جریان این کمپین و به مناسبت تولد مهربانه، هیولا کلید رایگان نسخه ویندوزی بازی Shadow Blade را به تمام نیکوکاران هدیه می دهد که برای دریافت آن کافی است به این لینک مراجعه کنید.

وب سایت هیولا از 12 الی 18 اسفندماه، تمام درآمد خود را در اختیار موسسه مهربانه قرار می دهد تا صرف پروژه های آموزشی-نیکوکاری شود. بنابراین هرکسی که نسبت به خرید و دانلود قانونی هر بازی ایرانی یا خارجی از طریق پلتفرم هیولا اقدام کند، حامی مهربانه خواهد بود و قدمی مثبت در راستای فعالیت های اجتماعی و آموزشی برخواهد داشت.

هیولا

پلتفرم فروش اینترنتی بازی هیولا، در حال حاضر عناوینی مانند «شتاب در شهر»، «ارتش های فرازمینی»، «این جنگ من»، «شمشیر تاریکی» و «گرشاسپ» را به فروش می رساند و لیست کامل تر بازی های موجود در این پلتفرم را می توان در وب سایت هیولا مشاهده کرد.

هیولا در هفته پیش رو، برای تمام افرادی که از این وب سایت بازی خریداری می کنند، علاوه بر کلید خریداری شده، یک کلید دانلود رایگان از همان بازی نیز ارسال می کند. بنابراین با خرید از این پلتفرم نه تنها در امری نیکوکارانه سهیم خواهید بود، بلکه می توانید کلید هدیه را در اختیار یکی از دوستان خود نیز قرار دهید.

گفتنی است که برنامه های کمپین مشترک هیولا و مهربانه به همین محدود نمی شود و در صورتی که با مراجعه به وب سایت مهربانه، به صورت مستقیم از پروژه های این موسسه حمایت کنید نیز یک کلید بازی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. هنگام دریافت ایمیل حاوی کلید یک بازی از سوی مهربانه، کافی است وارد وب سایت هیولا شده و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید. بعد از این، نوبت به نصب نرم افزار هیولا روی کامپیوتر شخصی و دانلود بازی می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    ممنون از اطلاع رسانی

مطالب پیشنهادی