ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

P20 Pro
تکنولوژی

پوستر رسمی P20 منتشر شد؛ موبایلی با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر

تا کنون خبرها و شایعات بسیاری در مورد سری P20 منتشر شده، حالا اما با انتشار تیزر رسمی این موبایل ها به نظر می رسد هواوی  یک قدم از مرزهای معمول فراتر رفته است. تصاویر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

تا کنون خبرها و شایعات بسیاری در مورد سری P20 منتشر شده، حالا اما با انتشار تیزر رسمی این موبایل ها به نظر می رسد هواوی  یک قدم از مرزهای معمول فراتر رفته است.

تصاویر منتشر شده در تیزر رسمی کمپانی چینی حاکی از این است که نه تنها P20 Pro به دوربینی سه گانه مجهز شده بلکه نمایشگر آن دارای بریدگی مشابه آیفون 10 است.

توسعه دوربین نیز بر عهده Leica قرار داشته که از سال گذشته همکاری خود با هواوی را شروع کرد. Leica یکی از نام های شناخته شده در زمینه دوربین است و باید منتظر ثبت تصاویر با کیفیتی توسط این ماژول باشیم.

علاوه بر این P20 Pro حداقل در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد هر چند ممکن است انتخاب های بیشتری نیز در دسترس باشد، چرا که این کمپانی با عرضه P10 در ده رنگ مختلف نشان داد به ارائه این سری در پوسته های متنوع علاقه دارد. P20 Proپیش از این تصاویر بسیار دیگری از پنل جلوی این موبایل و مدل P20 منتشر شده بود که در آنها خبری از سنسور اثر انگشت نبود، با توجه به اینکه در تیزر رسمی هم سنسور اثر انگشت وجود ندارد به نظر می رسد این ماژول به زیر نمایشگر منتقل شده است.

در شایعه ای دیگر ذکر شده که مدل P20 دارای بدنه شیشه ای دوگانه (جلو و پشت دستگاه) خواهد بود و احتمالا این موضوع برای P20 Pro هم صادق باشد. این کمپانی چندی پیش از یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی، شبیه به Face ID اپل رونمایی کرد و بعید نیست این سیستم در P20 به کار گرفته شود.

موبایل P20 هوآوی قرار است 27 مارس (7 فروردین) به طور رسمی در پاریس رونمایی شود، و از آنجایی که در وبسایت شعبه اسپانیای اپراتور Vodafone قیمت نسخه لایت 450 دلار ذکر شده، طبیعتا نسخه های معمولی و پرو قیمت بالاتری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم هواوی توی بخش موبایل نمی تونه موفق بشه و تا چند سال دیگه باید شاهد حذف این برند از بازار موبایل باشیم چرا که آینده موبایل دست برندهای معتبری مثل اپل و ال جی هست که به جای تبلغات و جنجال های الکی موبایل خوب میدن بیرون

  • amin_jhr
    amin_jhr | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    البته از سال گذشته نه از دوسال گذشته با پی۹ اصلاحش کنید لطفا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی