ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل لنز
تکنولوژی

گوگل لنز به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل فوتوز برای اندروید اضافه شد

ماه گذشته گوگل اعلام کرد که به زودی اپلیکیشن گوگل لنز را به غیر از دیوایس های پیکسل، برای گجت های اندرویدی دیگر هم منتشر خواهد کرد. در ادامه کار مشخص شد که لنز فقط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

ماه گذشته گوگل اعلام کرد که به زودی اپلیکیشن گوگل لنز را به غیر از دیوایس های پیکسل، برای گجت های اندرویدی دیگر هم منتشر خواهد کرد. در ادامه کار مشخص شد که لنز فقط محدود به دنیای اندروید نیست و آیفون های اپل هم به زودی از آن بهره می برند.

لنز یک اپلیکیشن هوشمند تشخیص اشیاست. اگر یکی از پرچمداران سامسونگ، هوآوی، ال جی، موتورولا، سونی یا نوکیا را دارید، به لطف گوگل اسیستنت می توانید دوربین موبایل تان را به سمت چیزی بگیرید تا تکنولوژی لنز با جستجوی در نت همه چیز در مورد آن را برایتان بازگو کند.

گوگل از امروز ارائه گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی که آخرین نسخه اپ گوگل فوتوز رویشان نصب شده را آغاز کرده است. به گفته گوگل، لنز می تواند کارهایی مثل ایجاد مخاطب دفترچه تلفن از کارت ویزیت و نمایش اطلاعات در مورد مکان های مهم را برایتان انجام بدهد.

در همین راستا راجان پتل، یکی از مهندسین ارشد گوگل چندی پیش اعلام کرد که گوگل لنز به زودی امکان خرید در واقعیت افزوده را هم به قابلیت هایش اضافه خواهد کرد و در تشخیص گیاهان و حیوانات نیز عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

اگر تا حالا آخرین نسخه گوگل فوتوز را دریافت نکرده اید، باید کمی صبور باشید چرا که گوگل این آپدیت را به صورت تدریجی برای کاربران در سراسر دنیا منتشر می کند. بنابراین ممکن است چند روز به طول بینجامد که این به‌روزرسانی به اسمارت فون یا تبلت شما برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alone boy
    alone boy | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

    از این سایت با لینک مستقیم دانلود کنید
    dailymobile.ir/39926/google-lens-android/

مطالب پیشنهادی