ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت برطرف سازی باگ ها در بازی های خود را به هوش مصنوعی می سپارد

اگرچه برخی پیش بینی می کنند که با پیشرفت هوش مصنوعی، پایان بشریت رقم خواهد خورد، برخی دیگر مانند کمپانی فرانسوی یوبیسافت می خواهند با استفاده از این تکنولوژی، بسیاری از چالش های کار خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اگرچه برخی پیش بینی می کنند که با پیشرفت هوش مصنوعی، پایان بشریت رقم خواهد خورد، برخی دیگر مانند کمپانی فرانسوی یوبیسافت می خواهند با استفاده از این تکنولوژی، بسیاری از چالش های کار خود را از پیش رو بردارند.

کمپانی توسعه دهنده و ناشر سری بازی Assassin's Creed اخیراً یک ابزار هوش مصنوعی به نام Commit Assistant توسعه داده که می تواند اشتباهات برنامه نویسان را شناسایی کرده و باگ ها را به پیش از آنکه راهی یک بازی ویدیویی شوند برطرف کند.

ایو ژاکیه، مدیر واحد تحقیق و توسعه یوبیسافت اخیراً در مصاحبه با خبرگزاری Wired کارکرد این ابزار را شرح داده و می گوید که برای آموزش آن از کدهایی که طی چند دهه نگاشته شده اند استفاده شده تا Commit قادر به درک چگونگی بروز اشتباهات و یافتن راهی برای برطرف سازی شان باشد. به گفته ژاکیه، کافیست Commit به مقایسه کدهایی که در گذشته نوشته شده اند و باگ هایی به همراه آورده اند با ورژن اصلاح شده بپردازد تا ارتباط میان آنها شناسایی شود.

یوبیسافت باور دارد جلوگیری از بروز چنین اشتباهاتی می تواند تا 70 درصد در هزینه های اضافه ساخت یک بازی صرفه جویی کند؛ اما افزودن Commit به روند روزانه توسعه یک بازی لزوماً کاری آسان و سرراست نخواهد بود. «شما به حجم عظیمی از اطلاعات و حجم عظیمی از انرژی برای پردازش آن اطلاعات با متدهای ریاضیاتی نیاز خواهید داشت. این مسئله باعث می شود پیش بینی های هوش مصنوعی به دقت کافی برسد تا توسعه دهندگان به پیشنهاداتش اعتماد کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sajadramzani
    sajadramzani | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    خدای باگ یوبی

مطالب پیشنهادی