ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Duo با قابلیت ارسال پیام های ویدیویی و صوتی آپدیت می شود

اپلیکیشن Google Duo از همین حالا یکی از بهترین اپ های تماس ویدیویی موجود در استورها به حساب می آید و گوگل قصد دارد بزودی ابزاری کارآمد به آن اضافه کند که می تواند برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

اپلیکیشن Google Duo از همین حالا یکی از بهترین اپ های تماس ویدیویی موجود در استورها به حساب می آید و گوگل قصد دارد بزودی ابزاری کارآمد به آن اضافه کند که می تواند برای برقراری ارتباط با افرادی در دسترس نیستند کارآمد باشد.

دفعه بعدی که شما با یکی از مخاطبان خود در Duo تماس می گیرید و پاسخی داده نمی شود، می توانید یک پیام ویدیویی کوتاه برای آنها باقی بگذارید تا هنگامی که اپلیکیشن را به اجرا در می آورند، قادر به مشاهده اش باشند. این پیام های ویدیویی حداکثر 30 ثانیه هستند و از همین حالا در دسترس تمام کاربران قرار گرفته اند.

دریافت کننده پیام ویدیویی، به محض باز کردن مجدد اپلیکیشن Duo قادر به تماشای آن خواهد و بعد از مشاهده برای نخستین بار، این پیام ظرف 24 ساعت به صورت خودکار حذف می شود. با این حال، ماهیت این پیام ها شبیه به استوری نبوده و گزینه ای برای ذخیره سازی آنها در دستگاه نیز وجود دارد.

علاوه بر این، قابلیت جدید Duo صرفاً به پیام های ویدیویی محدود نمی شود و اگر به هر دلیلی تمایلی به ضبط کلیپی 30 ثانیه ای ندارید، می توانید از پیام های صوتی سنتی تر استفاده کنید. در نهایت گفتنی است که گوگل به زودی این قابلیت را به اپلیکیشن خود روی دو پلتفرم اندروید و iOS اضافه خواهد کرد و انتظار می رود کاربران سراسر جهان طی چند روز آتی قادر به دریافت به روزرسانی آن باشند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shafaghi
    shafaghi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    خدا وکیلی اینو خز نکنید. امروز فردا فیلتر میکنن میمونیم...

  • λ
    λ | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    اگه امکان چت همزمان با چهار پنج نفر هم فراهم کنه عالی میشه

مطالب پیشنهادی