ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عدم پشتیبانی اندروید p از نکسوس 5X و 6P
تکنولوژی

موبایل های نکسوس 5X و 6P و تبلت پیکسل C اندروید P را دریافت نخواهند کرد

گوگل چند روز پیش از ویرایش جدید نسخه پیش نمایش نسل بعد سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید P رونمایی کرد. نکته جالب در این نسخه حذف پشتیبانی از موبایل های نکسوس 5X و 6P ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

گوگل چند روز پیش از ویرایش جدید نسخه پیش نمایش نسل بعد سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید P رونمایی کرد. نکته جالب در این نسخه حذف پشتیبانی از موبایل های نکسوس 5X و 6P و تبلت پیکسل C در است.

گوگل تایید کرده که عدم عرضه ایمیج نسخه Developer Preview 1 برای گجت های مذکور دائمی خواهد بود و این موبایل ها قرار نیست میزبان نسل بعد اندروید باشد. البته نکسوس 5X و 6P همچنان به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد، اما می بایست تا انتهای عمر خود به اندروید اوریو قانع باشند.

بزرگترین تغییر پیش نمایش جدید نسخه توسعه دهندگان اندروید P مربوط به بازآرایی بخش اعلان ها است که از طریق آنها گزینه های مختلف به سادگی هر چه تمام تر در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت و امکان مدیریت اعلان ها نیز بیش از قبل فراهم می شود. علاوه بر این ها ویژگی های جدیدی برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربر در اپلیکیشن های مختلف اضافه شده است.

با حذف گجت هایی که به آنها اشاره شد در حال حاضر امکان تجربه اندروید p تنها روی موبایل های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2 و پیکسل XL 2 وجود خواهد داشت و توسعه دهندگان برای آشنایی بیشتر با قابلیت های آن ناچار به تهیه یکی از گجت های مورد اشاره هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Javad
    Javad | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    نکسوس ها برای پشتیبانی خوبشون محبوب هستن، اگر همونم نداشته باشن دیگه توجیهی برای خریدشون وجود نداره دیگه

  • دادا
    دادا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    خجالت هم خوب چیزیه که گوگل نداره!

مطالب پیشنهادی