ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فوتوز
تکنولوژی

تبدیل تصاویر متحرک به فرمت GIF در آخرین نسخه گوگل فوتوز

گوگل فوتوز اپلیکیشن بسیار قدرتمند و پرطرفداریست، اما یک مشکل بزرگ دارد و آن هم چیزی نیست جز ضعف در اطلاع رسانی قابلیت های جدید. با این که اپلیکیشن مذکور به طور مرتب در حال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

گوگل فوتوز اپلیکیشن بسیار قدرتمند و پرطرفداریست، اما یک مشکل بزرگ دارد و آن هم چیزی نیست جز ضعف در اطلاع رسانی قابلیت های جدید. با این که اپلیکیشن مذکور به طور مرتب در حال به‌روزرسانی است، به ندرت پیش می آید که گوگل تغییرات هر نسخه را در گوگل پلی به اطلاع کاربران برساند.

به همین خاطر، گاهی با آپدیت های سروری قابلیت هایی به این اپ اضافه می شوند که بسیاری از کاربران تا مدت ها از وجودشان بی خبر می مانند. قابلیت جدیدی که اخیرا به گوگل فوتوز اضافه شده هم از این قائده مستثنی نبوده است.

در جدیدترین نسخه اپلیکیشن، کاربران می توانند از تصاویر متحرک یا موشن پیکچرها در فرمت GIF خروجی بگیرند. محض اطلاع باید بدانید که نسل اول و دوم پیکسل های گوگل قادر به ثبت تصاویر JPG ای هستند که هم شامل عکس ثابت و هم عکس متحرک می شوند.

بنابراین قابلیت جدید فوتوز به کاربران اجازه می دهد که صرفا بخش متحرک را در فرمت GIF جدا کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. برای دسترسی به این قابلیت کافیست موقع تماشای هر عکس از زیر منوی سه نقطه ای گزینه Export را بفشارید. حالا اینجا می توانید خروجی را به شکل تصویر ثابت، ویدیو یا GIF از اپلیکیشن تحویل بگیرید.

متأسفانه قابلیتی که از آن صحبت کردیم فقط برای صاحبان اسمارت فون های پیکسل ۲ ارائه شده که البته هنوز بسیاری از آن ها چنین قابلیتی را دریافت نکرده اند. بنابراین اگر شما هم پیکسل ۲ دارید و اثری از این قابلیت در گوگل فوتوز نمی بینید، احتمالا باید چند روز دیگر برای آن منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی