ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکوتر رباتیک Loomo از سوی Segway روانه بازار می شود

ایده ربات هایی که بتوان سوار آنها شد به قدری جالب به نظر می رسد که کمپانی تولید کننده اسکوترهای برقی Segway را بر آن داشته که با ارائه رباتی مبتنی بر اندروید در سایت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰

ایده ربات هایی که بتوان سوار آنها شد به قدری جالب به نظر می رسد که کمپانی تولید کننده اسکوترهای برقی Segway را بر آن داشته که با ارائه رباتی مبتنی بر اندروید در سایت جمع سپاری ایندیگوگو شانس خود برای فراهم شدن سرمایه مورد نیاز برای تولید آن را بیازماید.

این ربات که پیش از این اولین بار در رویداد CES سال جاری میلادی از آن رونمایی شده بود می توند مشابه با هاور بوردها توسط کاربر کنترل شود، با این تفاوت که برای پیچیدن به اطراف کاربر از طریق زانوهای خود آن را هدایت می کند. البته قابلیت های آن فراتر از سایر نمونه های مشابه است. می توانید پس از پیاده شدن از «Loomo» از قابلیت های خودران و ردیابی آن بهره ببرید.

هنگامی که کاربر از لومو پیاده می شود، این ربات صاحبش را از طریق چهره یا بدن او دنبال می کند. همچنین به لطف همکاری با فناوری های خودران BMW امکان هدایت و پارک خودران لومو فراهم شده است.

همان طور که انتظار می رود ربات جدید Segway با اپلیکیشن ویژه ای همراه شده که به کمک آن کاربر می تواند لومو را از راه دور هدایت کرده و اطراف را از زاویه دید دوربین آن مشاهده کند یا اقدام به ضبط تصویر یا ویدیو نماید. همچنین می توان جملاتی را در اپ تایپ کرد که لومو آنها را برای اطرافیانش بیان کند. از سوی دیگر کاربران می توانند به لطف بهره مندی از کیت توسعه نرم افزار اندروید، مهارت های مورد نیاز را به لومو اضافه نمایند.

پروژه لومو که ابتدا نیاز به تأمین سرمایه ای 100 هزار دلاری برای تولید داشت، اکنون موفق شده در جمع سپاری بیش از 240 هزار دلار سرمایه را جذب کند. قیمت اولیه برای خرید آن 1299 دلار در حین جمع سپاری تعیین شده، در حالی که پس از عرضه به بازار برچسب قیمت 1799 دلاری خواهد داشت. بر اساس وعده سازنده، انتظار می رود ربات یاد شده در ماه مه سال جاری (اردیبهشت تا خرداد سال 97) برای خریداران اولیه ارسال شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی