ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به کمک قابلیت جدید گوگل مپس، شهر اوداته ژاپن را با یک سگ بگردید

«اوداته» (Odate) یکی از شهرهای استان آکیتا ژاپن است که به عنوان زادگاه سگ های آکیتا، محبوبیت زیادی بین توریست ها دارد. به همین خاطر هم کمپانی گوگل با مهندسین این شهر وارد همکاری شده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

«اوداته» (Odate) یکی از شهرهای استان آکیتا ژاپن است که به عنوان زادگاه سگ های آکیتا، محبوبیت زیادی بین توریست ها دارد. به همین خاطر هم کمپانی گوگل با مهندسین این شهر وارد همکاری شده تا کاربران بتوانند بخش هایی از اوداته ژاپن را به کمک سگ های آکیتا بگردند.

گوگل برای ارائه این ویژگی، پشت دو سگ آکیتا دوربین قرار داده و آن ها با رفتن به خیابان های اوداته، عکس ها و فیلم هایی گرفته اند. این تصاویر و ویدیوها نیز به Google Street View اضافه شده اند و بنابراین قابلیت این را دارید تا از پشت یکی از این سگ ها بعضی بخش های اوداته همانند مجسمه هاچیکو یا موزه سگ آکیتا را ببینید.

Google Street View

البته این اولین بار نیست که گوگل برای Google Street View از سگ راهنما استفاده می کند. سال گذشته اهالی مانتن ویو همین قابلیت را به یکی از جزیره های کره جنوبی آوردند و کاربران می توانستند به همراه آن، به گشت و گذار در بخش های مختلف جزیره بپردازند.

بنابراین با وجود اینکه سگ ها بیشتر جنبه ظاهری در گوگل مپس دارند اما آحتمالا در آینده شاهر حضور پر رنگ تر این حیوانات در نقشه گوگل و قسمت Google Street View خواهیم بود. در هر صورت اگر می خواهید بخش هایی از اوداته را از نگاه سگ های آکیتا ببینید، به این لینک بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی