ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی هواوی از موبایل های خانواده P20 افشا شد

کمتر از بیست روز تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های خانواده P20 هواوی باقی مانده و ایوان بلس، افشاگر خوش نام حوزه تکنولوژی اخیراً تصمیم به انتشار برخی از رندرهای رسمی این خانواده در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمتر از بیست روز تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های خانواده P20 هواوی باقی مانده و ایوان بلس، افشاگر خوش نام حوزه تکنولوژی اخیراً تصمیم به انتشار برخی از رندرهای رسمی این خانواده در فضای مجازی گرفته است.

در این رندرهای تازه، یکبار دیگر شاهد بریدگی بالای نمایشگر در هر سه مدل هستیم که طراحی آیفون X را در ذهن تداعی می کند. دو موبایل P20 و P20 Lite از دوربین دوگانه روی پنل پشتی بهره می برند و مدل P20 Pro هم همانطور که در شایعات خوانده ایم، به دوربین اصلی سه گانه مجهز است.

دوربین اصلی هر سه موبایل، با چیدمان عمودی در بخش سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته که باز هم الهام گرفته از عناصر طراحی آخرین موبایل های اپل به نظر می رسند. نکته عجیب اینست که در تیزر رسمی هواوی که اخیراً منتشر شد، شاهد بریدگی افقی در سمت چپ و بالایی پنل پشتی هستیم که می تواند از چیدمان متفاوت دوربین سه گانه P20 Pro حکایت داشته باشد.

و از آن جایی که ایوان بلس افشاگری قابل اعتماد است، این تناقض اندکی گیج کننده به نظر می رسد. تا به این لحظه تمام تصاویر و اطلاعات افشایی، از چیدمان عمودی دوربین حکایت داشته اند و احتمالاً طراحی دستگاه نیز در نهایت به همین شکل باشد، اما باید این احتمال را هم در نظر داشت که هواوی در لحظات آخر تغییر عقیده داده و طراحی دستگاه را اصلاح کرده است.

البته گذشته از مدل پرو، طراحی P20 و P20 Lite به لطف انتشار تصاویری از سوی رگولاتوری TENAA به تایید رسیده است. اسمارت فون P20 قرار است به نمایشگری 5.84 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1080x2280 پیکسل مجهز باشد و از دیگر مشخصات آن می توان به دوربین دوگانه با دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • u kh
    u kh | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    Sina zakeri
    شوخیم یه حدی داره دیگه بسه خندیدیم.

  • sedaghat
    sedaghat | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    سانسور کردن تصویر زمینه ها هم در نوع خودش جالبه?

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم توی گوشی های هواوی یک مشکل بزرگ بسیار شدید دیده میشه و اون این هست که به جای اینکه برای طراحی گوشی هاش اصالت خودش رو به کار بگیره و طراحی کنه بیش از اون به بازار نگاه می کنه و می بینه برندهایی مثل اپل و ال جی و ... که اصیل ترین برندهای موجود در بازار هستند چیکار می کنن تا دقیقا همونا رو تکرار کنه برای همین موفقیت برای این برند تصور شدنی نیست.

    • THEBEST
      THEBEST | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

      حالا اپل یه چیزی ...ولی الان دقیقا چیو از الجی کپی کرده؟!!!!

      • abtinkamrani
        abtinkamrani | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

        واقعا برای منم سواله که گوشی های هوآوی چه چیزی رو از روی گوشی های ال جی کپی کردن که این دوستمون زیر تمام خبر ها به این نکته اشاره میکنه و دقیقا منظور از اصالت گوشی چیه ؟؟؟ اگه اصالت ملاک برتریه، برین آلکاتل بخرین :))) تمام این گوشی نوآوریه !!! دوربین 3گانه داره که اولین گوشی هوشمند در سطح جهانه که از این امکانات خاص استفاده میکنه، چیپ ستش هم که هوش مصنوعی داره و اینم باز تنها برند گوشی هوشمند جهانه که از این امکانات برخورداره که باعث میشه عکس های بهتر و زنده تری از اشیا گرفته بشه، و مصرف باتری گوشی رو هم با توجه به تحلیل استفاده شما از گوشی به صورت چشمگیری کاهش میده !!! شباهت صفحه نمایشش هم به این دلیله که الان این مدل از طراحی تو گوشی های هوشمند، خوب یا بد، ترند شده و هوآوی میخواست نشون بده که میتونه چنین طراحی رو بسازه ، احتمالا میخواسته بازخورد بازار رو ببینه و طراحیش برای سری جدید گوشی های میت جور دیگه ای خواهد بود

  • MR.SRT
    MR.SRT | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    فیلتر شدن twitch رو پوشش بدید

مطالب پیشنهادی