ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018
خودرو

پیش نمایش سنگ یانگ از محصولات آینده؛ کانسپت e-SIV در ژنو رونمایی شد

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، کمپانی کره ای سنگ یانگ از یک شاسی بلند کانسپت در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این مفهومی زیبا e-SIV نام داشته و در سگمنت C جای ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، کمپانی کره ای سنگ یانگ از یک شاسی بلند کانسپت در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این مفهومی زیبا e-SIV نام داشته و در سگمنت C جای می گیرد.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

شاسی بلند e-SIV از چند جهت به آینده تعلق دارد. نخست اینکه این کانسپت بر پایه شعار "افق جدید، پویایی هوشمند" که زبان طراحی جدید سنگ یانگ را توصیف می کند، طراحی شده است.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

دوم اینکه نیروبخش e-SIV یک پیشرانه الکتریکی است. به گفته کره ای ها در آینده نزدیک مدل های مختلف سنگ یانگ با چنین پیشرانه هایی راهی بازار خواهند شد.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

سومین مورد هم به بهره گیری از قابلیت های ارتباطی پیشرفته و فناوری خودران که در محصولات آتی سنگ یانگ قابل مشاهده خواهند بود، مربوط می شود.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

سنگ یانگ e-SIV هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فضای داخلی کاملا مدرن و با صلابت دیده می شود. جلو پنجره بزرگ عمودی، چراغ های باریک و کشیده، گلگیرهای متورم، ترکیب خطوط و حجم ها در قسمت های مختلف، ستون C ضخیم و چراغ های باریک و نواری عقب برخی از ویژگی های شاخص e-SIV در نمای ظاهری هستند.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

در داخل کابین بی تردید ترکیب رنگ سفید و خاکستری و نمایشگر عظیمی که عرض داشبورد را فرا گرفته، اولین چیزهایی هستند که جلب توجه می کنند. این نمایشگر بزرگ اطلاعاتی را در رابطه با وضعیت خودرو و مسیر پیش رو در اختیار راننده و سرنشینان می گذارد.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

برای کنترل سیستم اینفوتینمنت و تنظیمات مختلف خودرو، یک صفحه نمایشی لمسی دیگر در زیر داشبورد نصب شده است. e-SIV از تکنولوژی های پیشرفته ای مثل یادگیری ماشینی، تشخیص صدا، مسیریابی خودکار ماهواره ای و قابلیت اتصال به فضای ابری بهره می برد. به لطف تکنولوژی اخیر مالکین می توانند از راه دور سیستم های مختلف خودرو مثل سیستم تهویه مطبوع یا سیستم های کمکی راننده را کنترل کنند.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

آنطور که اعلام شده، e-SIV در سال 2020 وارد فاز تولید می شود. نیروبخش این خودرو یک موتور برقی به قدرت 188 اسب بخار خواهد بود. این موتور به باتری 61.5 کیلووات ساعتی وصل شده و می تواند کراس اوور کره ای را به حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت برساند.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

با این مشخصات فنی، e-SIV تا 450 کیلومتر مسافت به شارژ مجدد نیاز ندارد. همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، باتری آن در عرض 50 دقیقه تا 80 درصد پر می شود.

همانگونه که در ابتدا نیز اشاره شد، کانسپت جدید سنگ یانگ قابلیت هدایت خودکار سطح 2 را دارد. با تکیه بر انواع دوربین ها و رادارها، این خودرو می تواند فاصله امن با اتومبیل جلویی را حفظ نموده و بدون نیاز به دخالت راننده در بین خطوط طی مسیر کند. البته از آنجایی که سخت افزار این مفهومی کره ای از فناوری خودران سطح 3 پشتیبانی می کند، احتمال ارتقا با آپدیت نرم افزاری  وجود دارد.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

ناگفته نماند به غیر از e-SIV، غرفه سنگ یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو میزبان تیوولی با ظاهری متفاوت و بروز شده است.

SSangYong-Geneva-Autoshow-2018

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

    سانگ یانگ هم ماشین الکتریکی و مفهومی زد،ایران خودرو و سایپا هنوز تو همون تکنولوژی سمند و پراید گیر کردند،خاک عالم تو سر جفتتون کنند،خدا از رو زمین هردوتاتون را برداره،ایشاالله یه زلزله 12 ریشتری بیاد،گسلش وسط کارخونه ایران خودرو و سایپا باشه،الهی آمین...

مطالب پیشنهادی