ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
نرم افزار و اپلیکیشن

اسپاتیفای با نسخه های هک شده این اپلیکیشن مقابله می کند

با بیش از ۱۵۹ میلیون مشترک در سراسر دنیا، اسپاتیفای بزرگ ترین سرویس استریم موسیقی حال حاضر به حساب می آيد. از بین این تعداد مشترک، قریب به ۸۸ میلیون نفر از کاربران ترجیح می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

با بیش از ۱۵۹ میلیون مشترک در سراسر دنیا، اسپاتیفای بزرگ ترین سرویس استریم موسیقی حال حاضر به حساب می آید. از بین این تعداد مشترک، قریب به ۸۸ میلیون نفر از کاربران ترجیح می دهند که با تحمل تبلیغات به آهنگ ها دسترسی داشته باشند. این در حالیست که ۷۱ میلیون کاربر دیگر برای داشتن تجربه ای کامل، عاری از تبلیغات و امکان گوش دادن آفلاین موزیک ماهانه ۹.۹۹ دلار به این سرویس حق اشتراک می پردازند.

با این وجود، به نظر می رسد که کاربران حق اشتراک پرداز اسپاتیفای راهی یافته اند که بدون پرداخت پول بتوانند به قابلیت های نسخه پولی اسپاتیفای دسترسی داشته باشند. چندی پیش اپلیکیشنی به نام Spotify Dogfood در گوگل پلی منتشر شد که به عنوان یک اسپاتیفای دستکاری شده، تبلیغات اپلیکیشن را حذف و Skip های نامحدود را در اختیار کاربران قرار می داد.

اسپاتیفای
متن ایمیل اسپاتیفای به کاربران استفاده کننده از نسخه های هک شده.

البته در Dogfood همچنان نمی توانستید آهنگ ها را به صورت آفلاین گوش بدهید، با این وجود همین حذف تبلیغات می توانست ضربه مهلکی را به پیکر اسپاتیفای در شرف عرضه اولیه سهام خود وارد کند. به همین خاطر به درخواست این سرویس، اپلیکیشن Dogfood از روی گوگل پلی حذف شد و گردانندگان اسپاتیفای با ارسال ایمیلی به استفاده کنندگان از این نسخه هک شده، خبر غیر فعال شدنش را به گوش کاربران خود رسانده اند.

در حالی که تا این لحظه تعداد کاربران استفاده کننده از نسخه های هک شده اسپاتیفای مشخص نیست، به نظر می رسد که اسپاتیفای برای جلوگیری از سوءاستفاده اپلیکیشن های مشابه عزم خود را جزم کرده و در ادامه ایمیل مذکور اعلام نموده که جلوی فعالیت همگی آن ها را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MohamadRez
    MohamadRez | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    حالا اینم تنگی ش گرفته بابا بزار استفاده کنیم دیگه

  • آقای ...
    آقای ... | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    اکانت منو بستن
    خدا ازشون نگذره ??

مطالب پیشنهادی