ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرکت چینی LVCHI Auto از یک سدان برقی 1000 اسب بخاری در ژنو رونمایی کرد

کمپانی چینی LVCHI Auto که در سال 2016 در شانگهای چین تاسیس شده، اخیرا با رونمایی از یک لیموزین تمام برقی در نمایشگاه خودروی ژنو سر و صدای نسبتا زیادی بر پا کرده است. این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کمپانی چینی LVCHI Auto که در سال 2016 در شانگهای چین تاسیس شده، اخیرا با رونمایی از یک لیموزین تمام برقی در نمایشگاه خودروی ژنو سر و صدای نسبتا زیادی بر پا کرده است.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

این لیموزین 5.1 متری ونیر (Venere) نام داشته و از مشخصات فنی بسیار درخور توجهی برخوردار است؛ طوری که در صورت به واقعیت تبدیل شدن، تسلا باید منتظر یک رقیب جدی باشد.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

نیروبخش ونیر چهار موتور الکتریکی است که در مجموع 740 کیلووات یا 992 اسب بخار قدرت تولید می کنند، گشتاور کلی این موتورها نیز 1540 نیوتن متر اعلام شده که رقم واقعا زیادی است.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

با تکیه بر این نیروگاه توانمند، ونیر 2.1 تنی در عرض تنها 2.5 ثانیه شتاب صفر تا صد را محقق نموده و در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم می تواند به نهایت سرعت 286 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

وظیفه تامین انرژی مورد نیاز پیشرانه این خودرو بر عهده پک باتری 100 کیلووات ساعتی گذاشته شده؛ با تکیه بر این باتری ونیر قادر است تا 652 کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد پشت سر بگذارد، همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با 50 دقیقه شارژ 80 درصد از ظرفیت باتری پر می شود.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

آقای ژیانگین وانگ (Xiangyin Wang) مدیر عامل LVCHI Auto درباره مدل حاضر گفته:

ما مفتخریم با مدل ونیر که با برایمان یک شاهکار طراحی و مهندسی است، در نمایشگاه خودروی ژنو حضور داریم. در LVCHI Auto ما برای تبدیل شدن به یکی از معروف ترین سازندگان خودروهای برقی برنامه ریزی کرده ایم. ونیر آن چیزی است که ما را به جهان معرفی می کند.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

آنطور که در بیانیه مطبوعاتی LVCHI Auto آمده، ونیر با همکاری استودیوی ایتالیایی I.DE.A. طراحی شده و از سال 2019 در شهر تورین وارد فاز تولید می شود.

lvchi-auto-venere-geneva-livepics-1

بعد از ونیر، چینی ها یک مدل شهری الکتریکی نیز ارایه خواهند کرد. علاوه بر این از سال 2020 و 2021 توسعه چندین مدل شاسی بلند و ون و سدان برقی نیز توسط این شرکت تازه تاسیس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی