ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مدلی ارزان قیمت تر از اسپیکر هوم پاد در راه است؟

یک ماه پیش بود که اپل با عرضه هوم پاد، به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند پیوست. هوم پاد به خاطر کیفیت صوتی بالایی که دارد در جایگاهی برتر نسبت به سایر اسپیکرهای هوشمند قرار می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

یک ماه پیش بود که اپل با عرضه هوم پاد، به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند پیوست. هوم پاد به خاطر کیفیت صوتی بالایی که دارد در جایگاهی برتر نسبت به سایر اسپیکرهای هوشمند قرار می گیرد اما محدودیت های دستیار صوتی سیری باعث می شود که آنقدرها هم «هوشمند» نباشد.

علاوه بر این، هوم پاد با قیمت گزاف 349 دلار فروخته می شود و به همین خاطر، یکی از گران قیمت ترین محصولات دسته بندی خود است. با این حال، ظاهراً اپل برای عرضه یک مدل اقتصادی تر از هوم پاد در تاریخ نامعلومی از سال 2018 برنامه ریزی کرده است.

این مدل جدید، احتمالاً قیمتی بین 150 الی 200 دلار خواهد داشت و به تبع کاهش قیمت، کیفیت صوتی پایین تری نسبت به نخستین هوم پاد ارائه می دهد. ضمناً احتمال طراحی جمع و جورتر این اسپیکر هم وجود دارد که ممکن است برای برخی مشتریان یک مزیت مهم تلقی شود. در مجموع از آن جایی که گوگل و آمازون نسخه ای ارزان قیمت تر از اسپیکرهایشان معرفی کرده اند، منطقی است که اپل هم باقی ماندن در رقابت دست به حرکت مشابهی بزند.

ناگفته نماند که از چند وقت پیش، شایعاتی درباره عرضه مدل اقتصادی برخی از محصولات اپل به گوش رسیده. به عنوان مثال امکان دارد بزودی شاهد یک آیفون 6.1 اینچی اقتصادی، مدلی ارزان قیمت تر از آیپد و نیز یک مک بوک ارزان قیمت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی