ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت لانچر
تکنولوژی

قابلیت های جدیدی برای مایکروسافت لانچر در راه هستند

مایکروسافت این روزها برای انتشار به‌روزرسانی بزرگی برای لانچر اندرویدی خود آماده می شود. اگر جزو تسترهای بتای مایکروسافت لانچر باشید، می توانید بخش زیادی از قابلیت های آپدیت بعدی را همین حالا تجربه نمایید. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

مایکروسافت این روزها برای انتشار به‌روزرسانی بزرگی برای لانچر اندرویدی خود آماده می شود. اگر جزو تسترهای بتای مایکروسافت لانچر باشید، می توانید بخش زیادی از قابلیت های آپدیت بعدی را همین حالا تجربه نمایید.

از میان مهم ترین تغییرات مایکروسافت لانچر می توان به ارتقای نوتیفیکیشن ها در تقویم اشاره کرد که حالا به کاربران اجازه می دهد تمام رویدادهای تقویم را روی لاک اسکرین مشاهده کنند.

همچنین نسخه بعدی مایکروسافت لانچر در کنار نشاندن تصاویر روزانه موتور جستجوی بینگ روی پس زمینه، این امکان را هم به شما می دهد که از مجموعه تصاویر گالری برای تعویض روزانه والپیپر استفاده کنید.

مایکروسافت لانچر در آپدیت بعدی از تغییرات رابط کاربری هم بی نصیب نخواهد بود. به گفته مایکروسافت، محیط کاربری طوری بهینه سازی شده که دسترسی به بعضی قابلیت ها ساده تر و با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

از جمله تغییرات رابط کاربری می توان به ظاهر جدید بخش What's New و امکان جابجایی و کلون کردن اپلیکیشن ها در حین کشاندن آن ها به پوشه ها اشاره نمود. در نهایت بعضی باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی نیز با ارائه این به‌روزرسانی برطرف می شوند.

مایکروسافت هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آپدیت جدید اعلام نکرده، اما انتظار می رود که تا آن روز فاصله زیادی نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    میشه گفت اکثر امکانات لانچر که مایکروسافت روش مانور میده رو ما نمیتونیم استفاده کنیم (تاریخ میلادی و اخبار انگلیسی و تحریم)

مطالب پیشنهادی