ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید جیمیل، قابلیت تغییر نوع صندوق ورودی را به نسخه اندروید می آورد

برای کسانی که روزانه ایمیل های زیادی را دریافت می کنند، قابلیت شخصی سازی صندوق ورودی اهمیت زیادی دارد اما بنا بر دلایلی نامعلوم، کاربران اندرویدی جیمیل از این ویژگی مهم محروم بودند. با این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

برای کسانی که روزانه ایمیل های زیادی را دریافت می کنند، قابلیت شخصی سازی صندوق ورودی اهمیت زیادی دارد اما بنا بر دلایلی نامعلوم، کاربران اندرویدی جیمیل از این ویژگی مهم محروم بودند. با این وجود از امروز و با انتشار آپدیتی، اندروید نیز همانند iOS و نسخه های تحت وب به قابلیت تغییر نوع صندوق ورودی (Inbox type) مجهز می شود.

صندوق ورودی جیمیل

این ویژگی به دارندگان دیوایس های اندرویدی اجازه می دهد تا صندوق ورودی شان را بر اساس ایمیل های خوانده نشده (Unread first)، مهم ها (Important first)، ستاره دارها (Starred first) یا اولویت ها (Priority Inbox) دسته بندی کنند.

به لطف این بروزرسانی حالا شاهد ارتباط نزدیک تری میان نسخه اندروید و وب جیمیل هستیم؛ اکنون اگر نوع نمایش صندوق ورودی را در نسخه تحت وب عوض کنید همان تغییرات را با ورژن نیز اندروید خواهید دید. بد نیست بدانید که این آپدیت تدریجی بوده و بنابراین حداقل 15 روز طول می کشد تا تمام دستگاه ها آن را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی