ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ربات تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Re:plain؛ یک راهکار ساده برای پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین از وبسایت ها، امروز یکی از مهم ترین مسائلی است که هر مدیر سایت یا وب ادمینی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. البته راهکارهای بسیاری هم برای رسیدن به این موضوع ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین از وبسایت ها، امروز یکی از مهم ترین مسائلی است که هر مدیر سایت یا وب ادمینی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. البته راهکارهای بسیاری هم برای رسیدن به این موضوع وجود دارد که می توان به کمک هر یک، پشتیبانی آنلاین خوبی از سایت ها داشت و مشکلات کاربران را برطرف کرد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

پشتیبانی آنلاین از وبسایت ها نیز یکی از همین مسائل است و امروز قصد داریم در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام شما را با ربات «Re:plain» آشنا کنیم؛ رباتی که می توان به کمک آن، پشتیبانی آنلاین از وبسایت ها را به امری ساده و بدون دردسر تبدیل کرد. به طور کلی، Re:plain از آن دسته از ربات هایی است که تکلیفش با خودش مشخص است. می داند که می خواهد چه کار کند و سعی می کند آن را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد.

با ورود به صفحه این ربات، اطلاعاتی از Re:plain و نحوه کار با آن به شما داده می شود. بعد از آن ربات از شما می خواهد تا زبان رابط کاربری خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید که خوشبختانه فارسی نیز در میان آن ها دیده می شود. این یک مزیت برای Re:plain به حساب می آید. چرا که این روزها تلگرام بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی دارد که نیازهای آن ها نیز باید توسط ربات ها پوشش داده شوند.

Re:plain

از بحث انتخاب زبان که بگذریم، ربات بلافاصله از شما می خواهد که با ایجاد یک چت روم تازه، یک نام کاربری منحصر به فرد هم بسازید. سپس Re:plain از شما درخواست می کند که یک متن به عنوان پیام آغازین چت برایش ارسال کنید. با ارسال پیام آغازین به Re:plain، تقریبا کار تمام است. فقط باید زبان رابط کاربری وبسایت تان را برای این ربات ارسال کنید تا در عرض چند ثانیه کدهای مربوط به صفحه چت آنلاین، توسط Re:plain ساخته و برایتان ارسال شوند.

با دریافت کدها، می توانید آن ها را بردارید و در وبسایت تان قرار دهید تا از این پس کاربران بتوانند با ارسال مشکلات شان، از طریق تلگرام سریع و راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند. ناگفته نماند که Re:plain یک ویژگی خوب دیگر هم دارد که می توانید به کمک آن، برای یک سری از سوالات و مشکلات عمومی کاربران، پاسخ های آماده تعریف کنید.

فقط کافیست برای دسترسی به این موضوع، به منوی Re:plain مراجعه و از آن جا ادامه مراحل را دنبال کنید. در کل Re:plain ربات خوبی است و به کمک آن تا اندازه ای کار مدیران سایت ها راحت تر می شود. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    پست پر کاربرد و مفیدی بود خیلی به کار من اومد

مطالب پیشنهادی