ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به 6 بازی مهم که بامداد امروز برای سوییچ و 3DS معرفی شدند

ساعت 1:30 بامداد امروز، لایو استریم نیم ساعته نینتندو دایرکت پخش شد و علی رغم مدت زمان کوتاه این استریم، شاهد انبوهی از اخبار و تریلرهای مربوط به دو پلتفرم سوییچ و 3DS بودیم. نینتندو ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

ساعت 1:30 بامداد امروز، لایو استریم نیم ساعته نینتندو دایرکت پخش شد و علی رغم مدت زمان کوتاه این استریم، شاهد انبوهی از اخبار و تریلرهای مربوط به دو پلتفرم سوییچ و 3DS بودیم. نینتندو از فرصت خود نهایت استفاده را کرد و طبق روال همیشه، به نمایش پشت به پشت تریلرهای گوناگون پرداخت، از بازی های جدید رونمایی کرد و تاریخ عرضه برخی از بازی های قبلی را تایید کرد.

اگرچه حجم اخبار بسیار بالا بود، اما برخی از نمایش های نینتندو مهم تر از سایرین تلقی می شوند. بنابراین بیایید مهم ترین اخبار نینتندو دایرکت ماه مارس را با یکدیگر مرور کنیم.

عرضه Super Smash Bros برای سوییچ

نینتندو مهم ترین خبر لایو استریم دایرکت را به ثانیه های پایانی موکول کرد؛ زمانی که شاهد نمایشی از مبارزه دو شخصیت بازی Splatoon 2 بودیم و ناگهان لوگوی سوپر اسمش بروز به نمایش درآمد و چهره ماریو و لینک را مشاهده کردیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی در دست نیست اما به گفته نینتندو باید در سال 2018 منتظر عرضه اش روی سوییچ باشیم.

بسته گسترش دهنده داستانی Splatoon 2

تابستان امسال، خریداران Splatoon 2 دلیلی دیگر برای بازگشت به این بازی خواهند داشت. در این فصل، نخستین بسته گسترش دهنده داستانی برای Splatoon 2 عرضه خواهد داشت که 20 دلار قیمت دارد. در این بخش داستانی اضافه که Octo نام گرفته، شاهد کاراکتری تازه هستیم که قصد دارد از اسرار اینکوپلیس پرده بردارد.

پورت های عالی برای سوییچ

احتمالاً باورتان نمی شود اگر بگوییم که کرش بندیکوت قرار است بعد از سال ها به پلتفرم نینتندو بازگردد. در جریان نینتندو دایرکت صبح امروز، عرضه Crash Bandicoot N Sane Trilogy روی سوییچ تایید شد و ضمناً در آینده نزدیک می توان منتظر Okami HD هم بود. در این بین انتشار بازی مستقل Undertale را نیز نباید فراموش کرد که یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی مستقل چند سال اخیر به حساب می آید و طرفداران شوی تلویزیونی ساوث پارک هم از عرضه South Park: The Fractured but Whole برای سوییچ خوشحال خواهند شد.

مجسمه Amiibo دارک سولز

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش عرضه بازی دارک سولز ریسمتر روی پلتفرم سوییچ تایید شد و حالا قرار است شاهد عرضه یک مجسمه Amiibo از این بازی هم باشیم که برخلاف ذات گیم پلی دارک سولز، بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد!

بازگشت WarioWare

از زمان عرضه آخرین WarioWare زمان زیادی می گذرد و عرضه مجدد آن برای سوییچ قطعاً خبر بسیار مهمی است.  WarioWare Gold کالکشنی شامل 300 مینی گیم مختلف است که هرکدام استایل هنری و گیم پلی خاص خود را دارند و می توانند برای ده ها ساعت سرگرم کننده باشد. این بازی برای کنسول 3DS عرضه می شود و گواه دیگری از پشتیبانی مداوم نینتندو از این پلتفرم است.

نمایش های مفصل از Mario Tennis Aces

یکی از وعده های اصلی نینتندو در قبال لایو استریم دایرکت ماه مارس، نمایش های بیشتر از Mario Tennis Aces برای کنسول سوییچ بود که عملی شد. این بازی ورزشی، درست مثل سری Mario Kart شخصیت های مختلف بازی های نینتندو را شامل شده و می توان آن را به صورت آنلاین و لوکال با دوستان تجربه کرد. بازی حتی از حالت داستانی هم بهره مند شده و قصد دارد عمق بیشتری به بازی های ورزشی مرتبط با تنیس ببخشد که تجربه دلچسب تری برای گیمر به ارمغان می آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی