ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاهش سود عملیاتی سامسونگ
تکنولوژی

پیش بینی کاهش سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸

از لحاظ مالی ۲۰۱۷ سالی درخشان برای شرکت سامسونگ به حساب می آید، اما پیش بینی ها نشان می دهند که حفظ این روند در سال جدید به هیچ وجه آسان نخواهد بود. بر طبق ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

از لحاظ مالی ۲۰۱۷ سالی درخشان برای شرکت سامسونگ به حساب می آید، اما پیش بینی ها نشان می دهند که حفظ این روند در سال جدید به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

بر طبق پیش بینی های کارشناسی انتظار می رود سود عملیاتی غول کره ای در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ با ۴.۸ افت نسبت به سه ماهه قبل از آن مواجه شود. رقم مذکور در دوره قبل (سه ماهه منتهی به دسامبر ۲۰۱۷) برابر با ۱۴.۱ میلیارد دلار بوده است.

خود سامسونگ معتقد است که کاهش مذکور ناشی از کسب درآمد کمتر از انتظار از فروش نمایشگرهای این شرکت، به خصوص نمایشگرهای OLED خواهد بود. ظاهراً پیش بینی های قبلی مبنی بر رشد انفجاری بازار پنل های OLED در ابتدای امسال محقق نخواهد شد و هنوز تقاضا به شکلی که در تصور مدیران این کمپانی شکل گرفته بود ایجاد نشده.

از طرف دیگر، به دلیل عدم استقبال مورد انتظار از آیفون X اپل، سفارش کمپانی آمریکایی به رقیب کره ای خود برای تولید نمایشگر موبایل مذکور نیز تا حدود نصف کاهش یافته که این خود منجر به ضربه خوردن به درآمدهای سامسونگ می شود.

در شرایطی که اوضاع کسب و کار نمایشگرهای سامسونگ به هیچ وجه راضی کننده نیست، واحد تولید چیپ ها و همچنین موبایل های هوشمند جور درآمدزایی را خواهند کشید. به لطف ورود نسبتاً قدرتمند پرچمداران جدید سامسونگ به بازار و افزایش ادامه دار قیمت چیپ های DRAM، اوضاع درآمدی غول کره ای در ماه های پیش رو آنقدر ها هم بد نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

    bishtar bekhatere hamoon forush kam iphone x hast

مطالب پیشنهادی