ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی: 5G نسل متفاوتی برای موبایل‌ها رقم خواهد زد

اخیراً « Cher Wang» یکی از بنیان‌گذاران اچ تی سی اظهارات جالبی مطرح نموده که در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر شده است. وی عنوان نمود که نسل بعدی ارتباط شبکه‌ای یعنی 5G ، نیاز گجت‌ها به توان ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اخیراً « Cher Wang» یکی از بنیان‌گذاران اچ تی سی اظهارات جالبی مطرح نموده که در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر شده است. وی عنوان نمود که نسل بعدی ارتباط شبکه‌ای یعنی 5G ، نیاز گجت‌ها به توان پردازشی را پایین آورده و از این رو ممکن است با همه‌گیر شدن این نوع تکنولوژی، شکل و ظاهر تلفن‌های هوشمند تحت تاثیر قرار گرفته و طراحی مستطیلی‌ آنها به طور کامل تغییر کند.

5G

این شرکت تایوانی با اینکه با عرضه‌ی موبایل اچ تی سی U11 قدمی بلند در تولید این محصولات برداشته اما هنوز با یک مشکل هفت حرفی به نام سامسونگ دست و پنجه نرم می‌کند. البته از حق نگذریم ال جی و دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل‌های اندرویدی هم چند وقتی است سعی دارند سلطنت این برند را به خطر اندازند. حتی اپل نیز که بازار آمریکا را در دست خود دارد، در حال رقابت با این غول کره‌ای در عرضه جهانی است. با این حال اگر توجه خود را به تلفن‌های اندرویدی معطوف کنیم، متوجه می‌شویم که اچ تی سی نیاز دارد تا بار دیگر شور و خلاقیتش را به کار بسته تا موبایل‌هایی نظیر Evo 4G یا اچ تی سی وان را به ارمغان آورد.

باید بدانید که طی ۷ سال گذشته، ارزش سهام این کمپانی در تایوان از ۴۴.۴۴ دلار به ۲.۰۹ دلار کاهش پیدا کرده که چیزی شبیه به فاجعه است. علاوه بر این، وضعیت مالی کنونی اچ تی سی به قدری نامطلوب است که در طول ۱۳ سال گذشته‌ هیچگاه تکرار نشده و به نوع خود رکوردی منفی برایش محسوب می‌شود. حال با توجه به مسائل ذکر شده و اظهارات جدید ونگ در‌باره‌ی تکنولوژی 5G ، کارشناسان حدس می‌زنند شرکت تایوانی قصد دارد سراغ بازسازی رفته و هویت محصولات خود را به طور کلی دگرگون کند.

5G

چندی پیش قراردادی میان اچ تی و گوگل امضا شد و ساکنین مانتین ویو مجبور شدند ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه به این کمپانی تزریق کنند. اکنون به نظر می‌رسد شرکت تایوانی به دنبال خرج این سرمایه هنگفت در راستای تولید نسل بعدی تلفن‌های هوشمند است. نسلی که از نظر آنها، قواعدی طراحی متفاوتی را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    اونجایی که اچ تی سی اندروید پنج رو رو گوشیهاش اورد و رابط کاربریشو از اون انیمیشنهای جذاب آب و هوا خالی کرد
    دقیقا همونجا سقوط خودشو رقم زد

مطالب پیشنهادی