ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات بیشتری از گیم پلی بتلفیلد بعدی مشخص شد

پیش از این در شایعات شنیده ایم نسخه بعدی سری بتلفیلد در جنگ جهانی دوم جریان دارد و حالا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شده است. بنابر اطلاعات منتشر شده، این بازی که احتمالاً ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

پیش از این در شایعات شنیده ایم نسخه بعدی سری بتلفیلد در جنگ جهانی دوم جریان دارد و حالا اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده، این بازی که احتمالاً بتلفیلد 5 نام دارد در زمان عرضه شامل 7 جبهه مختلف و 10 نقشه خواهد بود. وسایل نقلیه نیز شبیه به چیزی که در بتلفیلد 4 شاهد آن بودیم در بازی حضور خواهد داشت.

مطابق بازی های اخیر استودیو دایس، چهار کلاس حمله، پشتیبانی، ریکان و مهندس در بتلفیلد جدید هم حضور خواهند داشت. همچنین قرار است کلاس های الیت و Behemoth هم از نسخه قبلی به این بازی اضافه شوند.

نسخه بعدی بتلفیلد

انحراف تصادفی گلوله ها که در نسخه قبلی شاهدش بودیم، از بازی حذف شده است و پرداخت های درون برنامه ای تاثیری روی روند گیم پلی نداشته و تنها کاربرد ظاهری دارند. طبق این شایعات، جبهه های بریتانیای کبیر، ایالات متحده، نیروهای آزاد فرانسه، رایش سوم، پادشاهی ایتالیا، شوروی و امپراتوری ژاپن در این بازی حضور خواهند داشت.

قرار است بر خلاف نسخه قبلی متعلقات اسلحه ها، جای تنوع آن ها را پر کند. البته این جزییات هنوز توسط سازندگان بازی به طور رسمی تایید نشده اند و برای اطلاعات قطعی باید مدت بیشتری را منتظر ماند. گفته می شود که بتلفیلد بعدی در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

بتلفیلد 1 در زمان عرضه با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران و منتقدان روبرو شد و حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه بعدی از این سری نیز می تواند، موفقیت های پیشین را تکرار کند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی