ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه ۲۰۱۸ هواوی Y9 معرفی شد؛ موبایلی با چهار دوربین و نسبت تصویر ۱۸:۹

مدتی می شود که هواوی بر آن شده نسبت تصویر ۱۸:۹ را روی موبایل هایش پیاده سازی نماید. حالا به لطف این تلاش ها، تلفن های هوشمند میان رده این شرکت نتنها به یک صفحه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۹

مدتی می شود که هواوی بر آن شده نسبت تصویر ۱۸:۹ را روی موبایل هایش پیاده سازی نماید. حالا به لطف این تلاش ها، تلفن های هوشمند میان رده این شرکت نتنها به یک صفحه نمایش بزرگ مجهزند بلکه باتریی های غول پیکری را هم در دل خود جای داده اند.

از آنجا که نسبت تصویر ۱۸:۹ چند وقت پیش نوعی سنت شکنی محسوب می شد و حالا به امری عادی در دنیای موبایل بدل شده، می توان انتظار داشت که در سال های آتی باقی بخش های تلفن های هوشمند نیز دستخوش تغییراتی بنیادین شوند.

در هر حال امروز هواوی از نسخه ۲۰۱۸ موبایل Y9 خود رونمایی کرد که از یک نمایشگر ۵.۹۳ اینچی با رزلوشن +FHD (یا ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می گیرد.

تغییرات سخت افزاری این موبایل اما  اندک هستند چراکه هواوی یک پردازنده هشت هسته ای کایرین ۶۵۹ را به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته است.

این تلفن هوشمند انرژی مورد نیازش را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می گیرد که البته این ظرفیت نقش چندانی در ضخامت دستگاه نداشته چراکه این پارامتر از ۷.۹ میلیمتر فراتر نرفته است.

در بخش پشتی بدنه دستگاه هم یک دوربین دوگانه (با ترکیب حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی) خودنمایی میکند در حالی که پنل جلویی دستگاه هم به یک دوربین دوگانه (با حسگرهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی) مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Fh Jj
    Fh Jj | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    این گوشی کی وارد ایران میشه؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی