ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توصیه دادگاه به ترامپ mute به جای بلاک
تکنولوژی

توصیه قاضی دادگاهی به ترامپ برای mute کردن منتقدین در توییتر به جای بلاک کردن آنها

یک قاضی ایالتی در جلسه استماع دادخواست برخی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر، به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد که در توییتر حساب های کاربری منتقد خود را به جای بلاک کردن، mute ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

یک قاضی ایالتی در جلسه استماع دادخواست برخی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر، به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد که در توییتر حساب های کاربری منتقد خود را به جای بلاک کردن، mute کند.

یک موسسه مردم نهاد در ایالات متحده به نمایندگی از ۷ کاربر شبکه اجتماعی توییتر از دونالد ترامپ بابت بلاک شدنشان توسط او شکایت کرده است. طبق ادعای این افراد حساب کاربری ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا یک فضای تبادل اطلاعات عمومی محسوب شده و محروم کردن شهروندان از مطالعه توییت های او مصداقی از نقض قانون آزادی دسترسی به اطلاعات است.

ضمن این که عدم دسترسی آنها به توییت های ترامپ نقض کننده امکان دسترسی مستقیم به مقامات رسمی و اعلان های دولتی به شمار می رود، چرا که کاخ سفید توییت های ترامپ را به عنوان مصداقی از بیانیه های رسمی دولتی به رسمیت شناخته است.

با این همه قاضی این پرونده از دو طرف دعوا درخواست کرده است که به نحوی به توافق برسند، چرا که تشکیل رسمی دادگاه ممکن است برای هر یک از طرفین نتیجه ای ناخوشایند در بر داشته باشد.

توصیه دادگاه به ترامپ mute به جای بلاک

البته افراد بلاک شده با خروج از حساب کاربری خود امکان دسترسی به توییت های تاجر نیویورکی را خواهند داشت و می توانند با لینک دادن یا اسکرین شات گرفتن از آنها همچنان انتقادهای خود را مطرح سازند، اما دیگر امکان پاسخ مستقیم به آنها را نخواهند داشت.

به نظر می رسد پیشنهاد mute کردن بازخوردهای منتقدین به جای بلاک کردن آنها راهکاری میانه برای رضایت طرفین باشد، چون در این صورت هم ترامپ مجبور به مواجهه با انتقادات مخالفین نخواهد بود و هم مخالفین می توانند آزادانه به انتقاد از او بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی