ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی منتسب به موبایل می میکس 2 اس شیائومی منتشر شد

ویدیویی از پرچمدار شیائومی یعنی می میکس 2 اس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در بالا و سمت راست نمایشگرش یک بریدگی تعبیه شده و آن بریدگی در واقع محل قرار‌گیری دوربین و ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

ویدیویی از پرچمدار شیائومی یعنی می میکس 2 اس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در بالا و سمت راست نمایشگرش یک بریدگی تعبیه شده و آن بریدگی در واقع محل قرار‌گیری دوربین و سنسور‌هایش است.

به نظر می‌رسد که این تلفن به رندری که چند وقت پیش از آن منتشر شد شباهت زیادی دارد و ممکن است طراحی پایانی چیزی نزدیک به آنها باشد. البته پیش از این اطلاعاتی درباره محصول مذکور به دست آمد که محل قرارگیری دوربین را زیر نمایشگرش عنوان کرده بود.

با مشاهده‌ی ویدیوی به دست آمده، لبه‌های موبایل یاد شده بسیار باریک بوده و لبه‌ی پایینی آن در این ویدیو مشخص نیست. البته این اولین باری نیست که تصویری از پنل جلویی موبایل مذکور در فضای مجازی منتشر می‌شود.

تلفن هوشمند یاد شده در پنل پشتی خود از دو دوربین اصلی بهره می‌برد که همانند مدل ردمی نوت 5 پرو، به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. ویدیوی فاش شده، قسمتی از رابط کاربری می میکس 2 اس را نیز نشان می‌دهد که در واقع سیستم عامل خود این برند چینی با نام MIUI است.

بر اساس فایل‌های به دست آمده از فریم‌ور این گجت، موبایل اشاره شده قرار است از یک پنل اولد بهره برده تا به راحتی رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را به نمایش بگذارد. قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ در این تلفن هوشمند تعبیه شده و ۶ یا ۸ گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال قوی می میکس 2 اس شیائومی بدنه‌‌ای متشکل از فلز و شیشه‌ خواهد داشت اما از سوی دیگر ممکن است از سرامیک یکپارچه نیز در ساخت آن استفاده گردد.

شرکت شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که پرچمدار خود یعنی می میکس 2 اس تا هفتم فروردین ماه سال آینده در شانگهای معرفی خواهد کرد. تیزر تبلیغاتی لو رفته از این گجت نیز تاریخ اشاره شده را تایید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

    بریدگی سنت راست به نظر من ظاهر گوشی رو خراب میکنه یا وسط باشه یا کلا سخت افزاری از پشت بیاد جلو . نظر من هست البته

مطالب پیشنهادی