ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع موثق از تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 خبر می دهند

کمپانی HMD با عرضه چندین مدل متنوع از موبایل های اندرویدی مزین به نام نوکیا سال موفقی را پشت سر گذاشته و حالا گزارش هایی از برنامه های آتی این کمپانی منتشر شده که می تواند ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی HMD با عرضه چندین مدل متنوع از موبایل های اندرویدی مزین به نام نوکیا سال موفقی را پشت سر گذاشته و حالا گزارش هایی از برنامه های آتی این کمپانی منتشر شده که می تواند به بازگشت امپراتوری فنلاندی ها کمک کند.

HMD هنوز به جایگاه چندان مناسبی در جمع غول های اندرویدی دست پیدا نکرده، با این حال ممکن است به یکی از نخستین شرکت هایی تبدیل شود که سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را به موبایل هایش می آورد.

در حال حاضر ویوو تنها شرکتی است که از این فناوری بهره می برد اما بر اساس گزارش منابع موثق چینی نوکیا 9 در کنار چیپست اسنپدراگون 845 و دوربین قدرتمند از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره خواهد برد. بر این اساس HMD سعی دارد فضای نمایشگر را تا حد ممکن گسترش دهد و به همین خاطر ممکن است شاهد بریدگی نمایشگر در آن باشیم که اخیرا در میان اسمارت فون ها فراگیر شده است.

اگرچه گوگل در نسخه توسعه دهندگان اندروید P از این قابلیت پشتیبانی می کند اما HDM تا کنون وفاداری خود را به میراث نوکیا نشان داده و باید دید آیا حاضر است در آینده به آن پشت کند یا خیر.

از سوی دیگر این کمپانی هنوز درباره بریدگی نمایشگر اظهار نظر خاصی نکرده است و ممکن است منابع چینی تنها به نمونه ای اولیه از این موبایل دست پیدا کرده باشند که در مدل نهایی شاهد آن نباشیم. به هر حال امیدواریم HMD به روش دیگری برای کاهش حاشیه های نمایشگر بدون روی آوردن به اپیدمی این بردیگی نه چندان زیبا دست پیدا کند.

پیش از این هم تصاویری از موبایل نوکیا 9 منتشر شده که بر اساس آنها موبایل پرچمدار آتی کمپانی HMD Global از نمایشگری با لبه های خمیده بهره می برد.

بر اساس گزارشات قبلی، نوکیا 9 احتمالا قیمتی معادل پرچمداران برند‌های دیگر نظیر گلکسی 9 داشته و تا پایان تابستان آتی به بازار راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    سریع و قوی برگرد

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    نوکیا برگشته تا ما رو از سامسونگ نجات بده

مطالب پیشنهادی