ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

خالقین سریال وست‌ ورلد فیلم کوتاه پرتاب فالکون هوی را ساختند

ایلان ماسک قبلاً وعده داده بود که خالقین سریال معروف وست ورلد فیلم کوتاه پرتاب فالکون هوی را خواهند ساخت و آنها پروسه‌ی تاریخ‌ساز شرکت اسپیس اکس را به شکلی دراماتیک روایت خواهند کرد. حال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

ایلان ماسک قبلاً وعده داده بود که خالقین سریال معروف وست ورلد فیلم کوتاه پرتاب فالکون هوی را خواهند ساخت و آنها پروسه‌ی تاریخ‌ساز شرکت اسپیس اکس را به شکلی دراماتیک روایت خواهند کرد. حال نابغه‌ی دنیایی کارآفرینی به وعده‌ی خود جامه عمل پوشانیده و این ویدیوی دو قسمتی را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

با اینکه فیلم کوتاه پرتاب فالکون هوی در زمره‌ی شاهکارها قرار نمی‌گیرد اما موفق شده به زیبایی دستاورد اسپیس اکس را در زمانی کوتاه روایت کند. این ویدیو تمامی اتفاقات پرتاب اعم از پرواز استارمن گرفته تا از دست رفتن بوستر مرکزی را نشان داده و سعی می‌کند فارغ از جنبه‌های تبلیغاتی روایتی کامل و تاثیرگذاری را ارائه دهد. چرا که در عصر کنونی تبلیغات هیچ چیز جای صداقت را نمی‌گیرد.

این ویدیو کلیپ بلافاصله بعد از حضور افتخاری ایلان ماسک در پنل مراسم «جنوب از جنوب غربی» مشهور به SXSW ( که یکی از بزرگترین فستیوال‌های فعالان صنعت موسیقی در آمریکاست) صورت گرفت. او در این مراسم  بر خلاف گذشته هیچ اظهارنظری در‌باره ویدیوی یاد دشه نکرد و تنها تلاش کرد توضیح دهد که چرا همواره به سراغ پروژه‌های عجیب و باورنکردنی نظیر اسپیس اکس، تسلا و بورینگ کمپانی می‌رود.

او معتقد است که زندگی نمی‌تواند تنها به حل کردن مصیبت‌ها یکی پس از دیگری محدود شود چرا که به باور وی چیز‌های هیجان انگیزی در دنیا هستند که موجب می‌شوند افراد صبح‌ خود با خوشحالی شروع کنند و مفاهیم نظیر ماشین های الکترونیک و سفر‌های فضایی چنین خاصیتی برای ایلان ماسک دارند.

بعید است که کسی از پرتاب فالکون هوی و حواشی بسیار آن چیزی نشنیده باشد اما با این حال ماه گذشته، راکت فالکون هوی شرکت فضایی اسپیس اکس بامداد چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در واپسین دقایق پنجره پرتاب تعیین شده، رأس ساعت ۱۵ دقیقه بامداد با موفقیت به فضا پرتاب شد. این راکت غول آسا، محموله ای شامل خودروی تسلا رودستر ایلان ماسک را در مدار تعیین شده قرار داد و شایستگی های خود را برای سفرهای فضایی هیجان انگیز آینده به اثبات رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CANOPUS
    CANOPUS | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    عالی بود اما لذت لایو دیدنش یه چیز دیگه بود (سقوط قسمت مرکزی در آب ویدیو اول نشون میده)

    برادرهای نولان هم که عالی هستن (البته وست ورلد منشوری ها ? )

مطالب پیشنهادی