ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با فاصله کمی از معرفی جهانی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در ایران رونمایی کرد

سامسونگ همین چند روز پیش در نمایشگاه موبایل بارسلون پرچمداران جدید خود را با نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرده بود و حالا با فاصله ی اندک پرچمداران جدید خود را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۴

سامسونگ همین چند روز پیش در نمایشگاه موبایل بارسلون پرچمداران جدید خود را با نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرده بود و حالا با فاصله ی اندک پرچمداران جدید خود را به ایران آورده است، موضوعی که اهمیت و توجه خاص شرکت کره ای را به بازار کشورمان نشان می دهد. در حقیقت شرکت کره ای ایران را به عنوان یکی از اولین بازارهایی انتخاب کرده که پرچمداران جدید در آنها معرفی و عرضه می شوند.

در مراسمی که صبح امروز برای این منظور در مرکز خرید چارسوی تهران برگزار شد شرکت کره ای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را پیش چشم خبرنگاران معرفی و رونمایی کرد. بخش به خصوصی از محل برگزاری نیز به Experience Zone اختصاص داشت و امکان کار کردن با قابلیت های مختلف و آشنایی بیشتر با هر یک از قابلیت های دستگاه را برای حضار فراهم می کرد.

برای مثال در غرفه ای می توانستید عملکرد دستگاه را در هدست های واقعیت مجازی تجربه کنید و در بخش دیگر ویدیوهای فوق آهسته خلق کنید، قابلیت جدیدی که در این نسل به پرچمداران سامسونگ اضافه شده است و امکان ضبط ویدیوهایی با نرخ ۹۶۰ فریم در هر ثانیه را برای دستگاه ممکن می کند.

به طور کلی در این نسل شاهد تحول دوربین پرچمداران جدید سامسونگ هستیم. گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برای اولین بار در دنیای موبایل به دیافراگم دوگانه مجهز شده اند و این موضوع انعطاف پذیری دستگاه را در هر شرایط نوری افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های جدید این نسل نیز می توان به اسپیکر استریو با فناوری دالبی اتموس و دوربین دوگانه اشاره کرد که حالا برای اولین بار از گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو) به سری اس آمده و فقط در نسخه پلاس نسل جدید حضور دارد.

از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت های کامل دو پرچمدار جدید، بررسی کامل و ویدیویی دیجیاتو از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را مطالعه کنید. اما در پایان مراسم رونمایی در مورد طرح رجیستری و محصولات جدید سامسونگ، با مدیر ارشد بخش موبایل این شرکت در ایران صحبت کردیم. در ادامه با گزیده هایی از صحبت های علیرضا توسلی با دیجیاتو همراه باشید.

طرح رجیستری هم برای خریدار و هم سازنده مزایای مختلفی دارد

توسلی در پاسخ به اینکه اجرای طرح رجیستری چه تاثیری روی فروش پرچمداران جدید این شرکت می گذارد اعلام کرد: «تا امروز محصولات سامسونگ از مبادی مختلف به کشور وارد می شد و این موضوع امکان نظارت دقیق را از شرکت تولید کننده گرفته بود، در نتیجه نمایندگی سامسونگ صرفاً به یک بازاریاب تبدیل شده بود که با تبلیغات در جهت فروش محصولاتش تلاش می کرد. اما حالا با اجرای طرح رجیستری تولید کننده روی واردات و فروش تک تک محصولاتش نظارت دقیقی دارد و می تواند به جای هزینه کردن برای تبلیغات، بخشی از افزایش قیمت محصولات که در نتیجه ی طرح رجیستری اتفاق افتاده را با هدایا و طرح های ویژه به خریداران بازگرداند.»

توسلی می گوید: «اجرای رجیستری و نظارت تولید کننده علاوه بر این به ثبات قیمت محصولات در بازار منجر می شود و به خریداران اطمینان می دهد که تلفن هوشمند خود را از مبادی قانونی خریداری کرده اند، در نتیجه حمایت و خدمات سازنده را همراه خود دارند. اما در گذشته چنین نبود و برخی از محصولات وارد شده مخصوص بازار ایران نبودند که این موضوع امکان خدمات دهی مناسب به خریداران را از شرکت تولید کننده سلب می کرد.»

سامسونگ در صورت وجود زیرساخت ها برای اجرای طرح تعویض موبایل قدیمی با نو مشتاق است

موضوع بعدی که در گفتگو با مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران مطرح شد به طرح «سواپ» اختصاص داشت. این طرح شرکت کره ای که در برخی از بازارهای جهانی اجرا می شود به خریداران امکان می دهد موبایل های قدیمی خود را با محصولات نو تعویض کنند. توسلی گفت ما به طور جدی برای اجرای چنین طرحی مشتاق هستیم اما به زیرساخت هایی نیاز داریم که در ایران وجود ندارد. برای مثال باید نهادهایی وجود داشته باشند که موبایل های مستعمل را دریافت و پس از بازسازی (تعویض باتری، نمایشگر و...) به طور کاملاً شفاف با عنوان محصول بازسازی شده (refurbished) به بازار عرضه نمایند. اما اینکه سامسونگ به تنهایی چنین ساختاری را در کشور پیاده سازی و اجرا کند از عهده ی این شرکت خارج است همانطور که شرکت دیگری هم این وظیفه را خودش بر عهده ندارد.

پیش فروش پرچمداران جدید از نسل قبلی با استقبال بیشتری مواجه شده است

در نهایت از علیرضا توسلی پرسیدیم به نظر ایشان کدام ویژگی پرچمداران جدید می تواند این دو محصول را نسبت به نسل قبلی که در بازار وجود دارد متمایز کرده و باعث شود خریداران به جای موبایل های قبلی یا کسانی که نسل قبل را تهیه کرده اند، به خرید گلکسی اس 9 یا اس 9 پلاس متمایل شوند. توسلی در پاسخ گفت طراحی ظاهری پرچمداران جدید سامسونگ به بلوغ و نقطه ای طلایی رسیده، در نتیجه نباید توقع داشت شرکت سازنده به کلی آن را کنار گذاشته و متحول کند، اما می تواند هر نسل جزئیات آن را بهبود دهد و باز هم بهتر کند. به اعتقاد علیرضا توسلی اضافه شدن امکاناتی مثل دوربین دوگانه، قابلیت ضبط ویدیوهای فوق آهسته و موارد دیگر هم به اندازه کافی برای ترغیب کاربران به خرید محصول جدید جذاب هستند و این موضوع همان چیزی است که باعث شده طرح پیش خرید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با استقبال بیشتری نسبت به محصولات قبلی مواجه شود.

ناگفته نماند که طرح پیش خرید پرچمداران جدید سامسونگ از ۱۰ اسفند آغاز شده بود و تا پایان امروز ادامه دارد. خریدارانی که در این بازه نسبت به پیش خرید موبایل های جدید سامسونگ اقدام کنند یک شارژر بی سیم و کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همراه با آن دریافت خواهند کرد. گلکسی اس 9 در این بازه با قیمت ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان و اس 9 پلاس با رقم ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان عرضه می شوند. فروش حضوری محصول نیز از چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز می شود اما قیمت فروش عادی ۲ پرچمدار جدید سامسونگ در حال حاضر اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد حسین عطازاده
    محمد حسین عطازاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    سلام خسته نباشید S9 و S9+ کاملا تو بازار هست جدا از پیش خرید ؟

  • Javanbakht
    Javanbakht | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    بله جالب افغانستان عراق اپدیت اندروید ۸ دریافت کردن ولی ایران ...
    افرین s9 معرفی کن بفروش مسخره کرده مارو واقعا زشت این دیگه خیلی زشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی