ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هر دو نسخه از سری بازی Amnesia روی استیم رایگان شدند

هر دو نسخه از سری بازی Amnesia هم اکنون روی پلتفرم استیم به صورت رایگان و طی مدت محدودی قابل دریافت هستند. هنوز تاریخ دقیقی برای اتمام مهلت رایگان بودن بازی ها ذکر نشده و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۷

هر دو نسخه از سری بازی Amnesia هم اکنون روی پلتفرم استیم به صورت رایگان و طی مدت محدودی قابل دریافت هستند.

هنوز تاریخ دقیقی برای اتمام مهلت رایگان بودن بازی ها ذکر نشده و در حال حاضر با نصب این دو بازی روی پروفایل استیم خودتان، می توانید برای همیشه آن ها را در اختیار داشته باشید.

لازم به ذکر است که برای اضافه شدن این دو بازی به لیست بازی ها شما، نیازی به نصب کامل آن ها نیست و با یک بار زدن دکمه نصب برای هر کدام از بازی های Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: A Machine for Pigs، این عناوین به آرشیو استیم شما اضافه خواهند شد.

سری بازی Amnesia

نسخه اول از این سری بازی در سبک ترسناک یعنی Amnesia: The Dark Decent در سال 2010 و Amnesia: A Machine for Pigs در سال 2013 برای پی سی (و هر دو آن ها در سال 2016 برای پلی استیشن 4) عرضه شدند.

قسمت اول به دلیل فضاسازی قدرتمند و روایت داستانی جالب خود، با واکنش های مثبت زیادی از سمت منتقدان و کاربران روبرو شد. با وجود این که قسمت دوم از سری بازی Amnesia نتوانست موفقیت های نسخه پیش را تکرار کند، هر دو این بازی ها، آن هم به صورت رایگان روی استیم، قطعاً ارزش امتحان کردن را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی