ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون
تکنولوژی

پتنت های اپل از آیفون بدون بریدگی نمایشگر با شاسی چند رنگ منتشر شد

اداره ثبت اختراع و نشان ایالات متحده دور جدیدی از پتنت های ثبت شده را منتشر کرده که نشان می دهد اپل هنوز در حال کار روی آیفون های بدون بریدگی نمایشگر و با ویژگی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اداره ثبت اختراع و نشان ایالات متحده دور جدیدی از پتنت های ثبت شده را منتشر کرده که نشان می دهد اپل هنوز در حال کار روی آیفون های بدون بریدگی نمایشگر و با ویژگی های خاص دیگر است.

آیفون با نمایشگر اولد و بدون بریدگی آیفون

پیش از این شایعاتی در مورد حذف بریدگی نمایشگر آیفون در سال آتی منتشر شده بود و پتنت مذکور نیز مؤید این مطلب است. در این درخواست تاکید شده که گاهی اوقات توسعه دهندگان برای تعبیه سنسورها در پنل جلو ناچار به استفاده از طراحی های غیر جذاب می شوند.

تصویر فوق به نمایشگری اشاره دارد که بین پیکسل های آن فضای کافی برای تعبیه سنسورها در نظر گرفته شده و در این صورت به ایجاد بریدگی نیاز نخواهد بود. گشودگی بین پیکسل ها نیز آنقدر کوچک است که با چشم دیده نمی شود و به عبارت دیگر سنسورهای درون نمایشگر قرار خواهند گرفت. کمپانی کوپرتینویی از مدت ها قبل مشغول کار روی چنین طرحی است و ممکن است در مدل های 2019 شاهد پیاده سازی آن باشیم.

فیلتر جستجو بر اساس مکان مورد نظرآیفون

پتنت دوم که نسخه اصلاح شده ای از سال 2009 به شمار می رود با جستجو بر اساس موارد مورد علاقه کاربر و مکان او در هر لحظه ارتباط دارد. از مزیت های این سیستم می توان به نمایش مکان های مورد علاقه کاربر بر اساس مقصد وی اشاره کرد.

قاب سرامیکی چند رنگآیفون

پتنت آخر با طراحی کلی آیفون های بعدی و روشی برای توسعه قاب های سرامیکی چند رنگ ارتباط دارد. در این مورد طرحی از یک موبایل با قابی که بالا و پایین آن نوارهای رنگی دارد ارائه شده، و حتی می توان برای پنل پشتی یا لوگوی اپل هم از رنگی دیگر استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sadaf
    sadaf | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

    خود اپل فهمیده چقدر این بریدگی افتضاح و مزخرفه میخواد حذفش کنه انوقت الجی و هوآوی و وان پلاس دارن ازش تقلید میکنن تو گوشیاشون دارن بریدگی رو میارن

    • آریا
      آریا | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

      شرقی ها همیشه در همه موارد مقلد بودن و مبتکر نبودن. چه در ضمینه تکنولوژی چه سیاست چه مذهب

مطالب پیشنهادی