ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان نسخه ریمیک Shadow of the Colossus یک پروژه مشابه و بزرگ‌تر دارند

استودیوی بلوپوینت گیمز که اخیراً نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد و با واکنش بسیار عالی منتقدین و کاربران مواجه شد، تایید کرده که مشغول توسعه یک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

استودیوی بلوپوینت گیمز که اخیراً نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد و با واکنش بسیار عالی منتقدین و کاربران مواجه شد، تایید کرده که مشغول توسعه یک ریمیک دیگر است. استودیوی مورد اشاره این مسئله را در جریان مصاحبه ای با بخش دیجیتال فاندری وب سایت یوروگیمر تایید کرد.

هنگامی که از مارکو تراش، مدیر فعلی بلوپوینت پرسیده شد که آیا گسترش تیم هنری استودیو برای کار روی Shadow of the Colossus در نهایت به ساخت یک بازی اوریجینال منجر می شود یا خیر، وی پاسخ داد:

خب، ما می توانیم چنین کاری انجام دهیم اما در حال ساخت یک ریمیک دیگر هستیم. این پروژه [ریمیک Shadow of the Colossus] سبب شد تیم هنری ما به قدری گسترش یابد که حالا می توانیم محتویات هنری یک بازی بسیار بزرگ و کلان بودجه را تولید کنیم. بنابراین گام بعدی ما اینست که بیایید زوایای هنری را بهبود دهیم، بیایید موتور را بهبود دهیم، بیاید گردش کار هنرمندان را بهبود دهیم، بیایید بیشتر بر جنبه های هنری متکی باشیم چون پروژه بعدیمان اندکی بزرگ تر است.

استراتژی بلوپوینت برای گسترش تیم، با شروع روند توسعه هر عنوان تازه و بسته به نیازهای آن عنوان خاص، دائماً دچار تحول شده است. اما بنابر این مصاحبه به نظر می رسد استودیوی مورد اشاره حالا به نقطه ای از پیشرفت رسیده که می تواند از پس هر پروژه ای برآید.

پیتر دالتون، کارگردان فنی بلوپوینت می گوید که با Shadow of the Colossus، استودیو از نظر تعداد کارمندان و نیز سطح مهارت دچار رشدی چشمگیر شد. بنابراین حالا بلوپوینت از خود می پرسد که چه توانایی هایی در ساخت یک بازی اوریجینال و سپس ارتقا آن -به جای بهبود صرف یک بازی قدیمی- دارد و این پرسش، ممکن است در آینده نزدیک به توسعه یک بازی جدید منجر شود.

در نهایت گفتنی است که پروژه ریمیک بعدی بلوپوینت کماکان نامشخص باقی مانده و ضمناً مشخص نیست که آیا مجدداً در انحصار کنسول سونی خواهد بود یا خیر. بلوپوینت جزو استودیوهای فرست پارتی سونی به حساب نمی آید و ممکن است برای همکاری با سایر ناشران آماده شده باشد، اما موفقیت دو بازی آنچارتد کالکشن و ریمیک Shadow of the Colossus قطعاً سبب شده که سونی به همکاری های بیشتر با بلوپوینت مایل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    ای کاش دویل می کردی ۳ رو بازسازی کنن

مطالب پیشنهادی