ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا 8 پرو
تکنولوژی

احتمال معرفی نوکیا 8 پرو با سخت افزار قدرتمند در سال جاری میلادی

ارمغان HMD برای کنگره جهانی موبایل نوکیا 8 سیروکو بود که نمی توان آن را مدلی مستقل به حساب آورد چرا که نسخه ای بهبود یافته از پرچمدار نوکیا 8 بود. به تازگی شایعاتی پیرامون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

ارمغان HMD برای کنگره جهانی موبایل نوکیا 8 سیروکو بود که نمی توان آن را مدلی مستقل به حساب آورد چرا که نسخه ای بهبود یافته از پرچمدار نوکیا 8 بود.

به تازگی شایعاتی پیرامون برنامه های این کمپانی منتشر شده که بر اساس آن ممکن است در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از دو موبایل نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 باشیم.

بر این اساس نوکیا 8 پرو نیز در ادامه بهینه سازی نوکیا 8 از همان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، هرچند در گزارشات دیگر به تعبیه دوربین دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی در این موبایل اشاره شده است. دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسلی با فلش دورنگ و گشودگی دهانه لنز f/2.6 خواهد بود.

نوکیا 8 پرو احتمالا میزبان نمایشگری 6.01 اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر 18:9در کنار چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود.نوکیا 9این موبایل در دو مدل عرضه می شود که یکی از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخودار است. مدل بهینه تر نیز از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که روی کاغذ آن را به یکی از قدرتمندترین اسمارت فون های موجود بدل می کند.

بر اساس شایعات منتشر شده HMD پنل پشتی نوکیا 8 پرو را از شیشه می سازد که می توان آن را نشانه ای از پشتیبانی این اسمارت فون از شارژ بی سیم تلقی کرد.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی، اندروید 8.1 و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. بعید نیست کمپانی سازنده این موبایل را همچون مدل قبلی به اندروید وان مجهز کند. انتظار می رود نوکیا 8 پرو در اواسط تابستان عرضه شود.

برنامه های کمپانی فنلاندی برای سال جاری میلادی به همین جا ختم نشده و احتمال می رود در شهریور ماه از پرچمدار نوکیا 9 رونمایی کند.

این اسمارت فون علاوه بر چیپست اسنپدراگون 845 و دیگر مشخصات سخت افزاری فوق العاده، احتمالا از شارژ بی سیم، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربینی با لنز پنجگانه بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • tech lover
    tech lover | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    نوکیا نوستالوڗی خودشو داره امیدواریم برگرده

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    پشتش یه مقدار فانتزی تر بودنو میطلبه

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    tarahi gooshi hasho doost daram ye joorayi bahale

مطالب پیشنهادی