ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست توشیبا
تکنولوژی

هدست واقعیت افزوده توشیبا ویندوز 10 را در برابر چشمان شما قرار می دهد

شرکت های بسیاری از قبیل گوگل، اپل، HTC و غیره در حال تلاش برای توسعه هدست های واقعیت افزوده با هدف جذب کاربران بیشتر هستند و حالا توشیبا با تمرکز بر کسب و کارها وارد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۷

شرکت های بسیاری از قبیل گوگل، اپل، HTC و غیره در حال تلاش برای توسعه هدست های واقعیت افزوده با هدف جذب کاربران بیشتر هستند و حالا توشیبا با تمرکز بر کسب و کارها وارد این وادی شده است.

کمپانی ژاپنی که بیشتر در حوزه لپ تاپ و نیمه هادی شناخته شده محصول جدید خود را که حاصل دو سال تحقیق و توسعه است عینک واقعیت افزوده dynaEdge نام نهاده است. هدست توشیبااین محصول در واقع ترکیبی از یک عینک و مینی پی سی 300 گرمی است که از چیپست نسل ششم اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره برده و سیستم عامل ویندوز 10 را اجرا می کند.

ارتباط بین هدست و مینی پی سی مثل هولو لنز مایکروسافت از طریق درگاه USB-C صورت گرفته و باتری آن قابلیت 6 ساعت شارژدهی را دارد.

هدست علاوه بر نمایشگر با رزولوشن 640 در 360 پیکسل به دوربین 5 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت، حسگر نور، فلاش LED، قطب نما، ژیروسکوپ، اسپیکر و میکروفون مجهز شده است. هدست توشیبا

عینک هوشمند تصاویر را تنها روی یک چشم نمایش می دهد که در این زمینه به گوگل گلس شباهت دارد. با این حال قابل تنظیم بوده و می توان آن را در کنار کلاه ایمنی و عینک طبی یا ایمنی مورد استفاده قرار داد.

توشیبا برای افزایش کارایی اپلیکیشنی به نام dynaTrace را توسعه داده که امکان کنترل از طریق کلیدهای روی مینی پی سی و پنل لمسی را داشته و کار با ویندوز را در این سیستم ساده تر می کند. برای مثال با استفاده از نسخه تجاری اسکایپ می توان با دیگران تماس تلفی برقرار کرده یا تصاویر را به صورت زنده ارسال و دریافت کرد. هدست توشیبا

هدف اصلی توشیبا توسعه دستگاهی است که به کارکنان اجازه مشاهده اسناد، ضبط صدا و تصویر، و برقراری تماس های ویدئویی بدون دخالت دست را فراهم آورد. dynaTrace از امروز و با قیمت 1899 دلار به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی