ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منتسب به شیائومی برلین با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ منتشر شد

اخیراً نتایج موبایل جدیدی به نام شیائومی برلین در دیتابیس موبایل‌های اندرویدی وبسایت گیک بنچ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این میان رده از یک چیپست جدید به نام اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اخیراً نتایج موبایل جدیدی به نام شیائومی برلین در دیتابیس موبایل‌های اندرویدی وبسایت گیک بنچ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این میان رده از یک چیپست جدید به نام اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت گیک بنچ، چیپست مذکور که پیش از این جایی مشاهده نشده، شش هسته‌ای خواهد بود اما Roland Quandt یکی از منابع آگاه این صنعت برخلاف سایت مذکور ادعا می‌کند اسنپدراگون ۶۳۲، چیپستی ۸ هسته‌ای خواهد بود. طبق این اطلاعات، هسته‌های پردازشی این چیپست به دو خوشه تقسیم شده و کلاک خوشه‌ی با مصرف انرژی بهینه‌اش روی ۱.۰۲ گیگاهرتز تنظیم شده است.

انتظار می‌رود که کوالکام در سال میلادی آتی، ۳ چیپست از سری ۶۰۰ خود عرضه کند اما تا به این لحظه‌ در میان گزارشات بدست آمده، نام مدل اسنپدراگون ۶۳۲ به چشم نخورده است. پیشتر شایعه شده بود که تلفن هوشمند ردمی نوت ۵، از چیپستی با این نام استفاده می‌کند که غلط از آب درآمد و موبایل یاد شده از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ برخوردار بود.

موبایل شیائومی برلین از ۳ گیگابایت رم و اندروید ۷.۱.۲ بهره خواهد برد که به وسیله‌ی رابط کاربری MIUI این شرکت تقویت شده است. وجود این نسخه از سیستم عامل اندروید در موبایل ذکر شده نشان دهنده این مطلب است که دیوایس مذکور، تنها نمونه‌ای آزمایشی بوده است چرا که انتظار نمی‌رود شیائومی تلفن‌های هوشمندی به بازار ارائه کند که از اندروید نوقا بهره ببرند. کمپانی چینی یاد شده از جمله شرکت‌هایی است که بلافاصله از نسخه‌ی جدید سیستم عامل گوگل استفاده کرده و قرار است تمام محصولات سال ۲۰۱۸ اش از نسخه‌ی اندورید اوریو بهره گیرند.

شیائومی جدیداً همکاری خود را با کوالکام بیشتر کرده و در سال‌های اخیر چیپست‌های این شرکت را به مدل‌های مشابه مدیاتک ترجیح داده است. به همین دلیل است که اکنون کمپانی نیمه رسانای تایوانی یکی از بزرگترین مشتریان خود را از دست داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    اگه همه گوشیاشو به جای miui با android one تولید میکرد مثل mi a1 دیگه همه چیز عالی میشد

  • ali
    ali | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    احتمالاsnapderagon 636باشه!!!

مطالب پیشنهادی