ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماژول دروبین گلکسی +S9
تکنولوژی

فروش گلکسی اس 9 در روز نخست عرضه به بازار چگونه بود؟

به گزارش منابع کره ای نخستین روز از فروش گلکسی اس 9 با عملکردی ضعیف تر نسبت به مدل قبلی همراه بوده است و این در حالی است که سامسونگ انتظار داشته گلکسی اس 9 در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به گزارش منابع کره ای نخستین روز از فروش گلکسی اس 9 با عملکردی ضعیف تر نسبت به مدل قبلی همراه بوده است و این در حالی است که سامسونگ انتظار داشته گلکسی اس 9 در یازده ماه ابتدایی با استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه شده و رکورد فروش 37 میلیون واحدی گلکسی S8 را پشت سر بگذارد.

در حالی که در هفته گذشته خبرهایی از پیش فروش موفق این موبایل به گوش می رسید منابع آگاه مدعی شده اند که در نخستین روز از فروش گلکسی اس 9 سه اپراتور کره ای تنها 180 هزار دستگاه از آن را توزیع کرده اند که نسبت مدل قبلی با رکورد فروش 260 هزار دستگاه، 30 درصد کمتر شده است.

اگر چه تحلیلگران حوزه صنعت عقیده دارند مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد، موجب روی آوردن کاربران به گلکسی اس 8 و افزایش میزان فروش آن شد، با این حال میزان استقبال خریداران از گلکسی اس 9 هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.گلکسی اس 9

از معدود به روزرسانی های این موبایل نسبت به مدل قبلی می توان به دوربینی با گشودگی لنز متغیر، اموجی متحرک و ارتقای سخت افزاری اشاره کرد که در متقاعد سازی کاربران برای خرید مدل جدید چندان اغوا کننده به نظر نمی رسد.

سامسونگ هنوز میزان پیش فروش این اسمارت فون را اعلام نکرده، اما برآوردهای کارشناسان حاکی از این است که گلکسی اس 9 در بهترین حالت به 70 تا 80 درصد فروش مدل قبلی دست پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که کمپانی کره ای در سری جدید پرچمدارهای خود نوآوری های چندانی را ارائه نکرده و قیمت نسبتا بالایی را برای آن در نظر گرفته، به نظر می رسد که پیش بینی های تحلیلگران به حقیقت خواهد پیوست.

پیش فروش گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن در اکثر بازارهای کلیدی آغاز شده اما فروش آن در کشورهای دیگر از جمعه پیش رو آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    هر چقدم خوب باشه طراحیشو تغییر نداده به همین دلیل فروشش میاد پایین...مهم ترین چیز طراحیه

  • hamed_1000
    hamed_1000 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    اگه قرار باشه اینجوری قیمت گذاری ها انجام بشه. مردم مثل قدیم به برندهای نوکیا و سونی روی میارند به علت قیمت گذاری های بسیار مناسب این دو برند.

    • king.hassan
      king.hassan | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

      هوآوی و شیائومی هم گزینه مناسب هست

مطالب پیشنهادی