ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی آنر 7C با اندروید 8.0 و 4 گیگابایت رم معرفی شد

آنر به تازگی از موبایل اقتصادی 7C در چین رونمای کرده که شباهت بسیاری به مدل گران قیمت تر آنر 7X دارد. آنر 7C از درون تفاوت های عمده ای با 7X دارد و البته ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۵۶

آنر به تازگی از موبایل اقتصادی 7C در چین رونمای کرده که شباهت بسیاری به مدل گران قیمت تر آنر 7X دارد.

آنر 7C از درون تفاوت های عمده ای با 7X دارد و البته با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شود. 7C از بدنه ای فلزی بهره می برد و دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 2 و 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده.

همچنین حسگر اثر انگشت در قاب پشتی قرار گرفته و تمامی کلید های فیزیکی نیز در کناره سمت راست تعبیه شده. لوگوی Honor هم در پشت و هم در پایین نمایشگر به چشم می خورد.

نمایشگر موبایل جدید مشابه با مدل گران قیمت تر 7X حاشیه بسیار باریکی دارد. این نمایشگر 5.99 اینچی است و رزولوشن آن +HD یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسلی است. شیشه های کناره های نمایشگر از نوع 2.5D بوده تا به این ترتیب لمس کناره های نمایشگر حس خوشایندتری را به کاربر منتقل کند.

چیپست در نظر گرفته شده اسنپدراگون 450 است که دارای 8 هسته پردازشی با سرعت 1.8 گیگاهرتز بوده و 3 یا 4 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. ظرفیت حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت است، در حالی که امکان افزایش حافظه جانبی از طریق درگاه میکرو اس دی تا 256 گیگابایت نیز وجود دارد.

امکان استفاده از دو سیم کارت برای موبایل جدید فراهم شده و خوشبختانه جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در آن حضور دارد. آنر 7C وزنی 164 گرمی دارد و ابعاد آن 158.3 در 76.7 میلی متر با ضخامت 7.8 میلیمتر است.

باتری آنر 7C ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و با اندروید 8.0 به دست خریداران می رسد. البته هواوی برای این تلفن هوشمند اقتصادی نیز رابط کاربری Emotion UI (به اختصار EMUI) را در نظر گرفته است.

در نهایت باید به رنگ های این تلفن هوشمند اقتصادی اشاره کرد: مشکی، قرمز، طلایی و آبی. نسخه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل 142 دلار و نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی در حدود 205 دلار به فروش می رسند. در حال حاضر امکان پیش خرید هر دو موبایل در چین فراهم شده و از فردا 22 اسفند نیز آماده فروش در چین خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    حرف نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی