ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسانه های کره ای از تاریخ معرفی و مشخصات جی 7 خبر می دهند

کمپانی ال جی به منظور ارائه محصولی متفاوت و غیر معمول، معرفی جی 7 را به تاخیر انداخته است. اما برنامه کمپانی کره ای برای ایجاد تمایز نسبت به محصولات رقبا چیست؟ شاید تعبیه یک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۰

کمپانی ال جی به منظور ارائه محصولی متفاوت و غیر معمول، معرفی جی 7 را به تاخیر انداخته است. اما برنامه کمپانی کره ای برای ایجاد تمایز نسبت به محصولات رقبا چیست؟ شاید تعبیه یک بریدگی در نمایشگر!

تاریخ معرفی این پرچمدار هنوز مشخص نشده اما امروز رسانه های کره ای از رونمایی از آن در فرودین و عرضه احتمالی در اوایل خرداد ماه خبر دادند.

اگر این خبر درست باشد احتمالا اطلاعات و مدل های اولیه این موبایل از هفته آینده در اختیار سه اپراتور اصلی کره قرار خواهد گرفت و بعید نیست این داده ها به سایت های مختلف راه پیدا کنند.

گزارش امروز رسانه های کره ای به همین جا ختم نمی شود و در بخش دیگری از آن به نمایشگر با پنل اولد اشاره شده که از یک بریدگی برخودار است.رندر منتسب به جی 7

پیش از این خبرگزاری Ynet مدعی شده بود جی 7 نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED داشته و از نسبت ابعاد 19.5:9 و بریدگی کوچکی در بخش بالایی بهره می برد.

مشخصات دیگری که توسط رسانه های کره ای ذکر شده شامل چیپست اسنپدراگون 845، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رم و حافظه ارتقا یافته است که احتمالا به معنی 6 گیگبایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای جی 7 و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پلاس است.

انتظار می رود دوربین از پیکربندی عمودی دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و هوش مصنوعی مشابه وی 30 برخودار باشد. از نظر قیمت ال جی جی 7 کمی از مدل قبلی گرانتر بوده و در کره جنوبی بسته به مدل 850 تا 950 دلار قیمت خواهد داشت.

روزنامه نگاران کره ای از احتمال ترکیب سری های جی و وی این کمپانی نیز خبر داده اند، چرا که فراگیر شدن نمایشگرهای تمام صفحه، باعث همپوشانی این دو سری شده و توسعه مجزای آنها دیگر چندان منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر تاخیر دو ماهه در معرفی جی 7 می تواند نشانه ای از تاخیر مشابه در رونمایی از وی 40 باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    خدایی طراحی محصولات ال جی بی نظیره. از نظر طراحی تا حالا کپی کاری نداشته بر خلاف سونی که زشت طراحی می کنه یا بر خلاف سامسونگ که حرفی برای گفتن نداره یا بر خلاف هواوی که کلا اسکی رو از اپل و بزرگانه ، شخصی طراحی خودشو داره

  • mahdi Sohrabi
    mahdi Sohrabi | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    اگه از آیفون کپی کنه دیگه نه من نه الجی

    • baren ariamehr
      baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

      نه داداش ال جی کپی کن نیست. طراحی ال جی اختصاصی انجام میشه و اصالت طراحی خودشو داره

      • mahdi Sohrabi
        mahdi Sohrabi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

        فعلا اون بریدگی بالای صفحه که کپیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی