ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویز
تکنولوژی

راهنمای صوتی فارسی به طور رسمی به اپلیکیشن ویز اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش اپلیکیشن مسیریاب ویز امکانی در اختیار کاربران قرار داد تا راهنمای صوتی اپلیکیشن را برای خود شخصی سازی کنند. به معنای دقیق تر، با این قابلیت می توانستید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۹

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش اپلیکیشن مسیریاب ویز امکانی در اختیار کاربران قرار داد تا راهنمای صوتی اپلیکیشن را برای خود شخصی سازی کنند. به معنای دقیق تر، با این قابلیت می توانستید راهنمای صوتی اپلیکیشن را با صدای خود و زبان مادری تان ضبط کنید تا هنگام مسیریابی با ویز تجربه دلچسب تری داشته باشید.

قابلیت مذکور تا حدی مشکل نبود راهنمای صوتی به زبان فارسی در ویز را پوشش می داد اما طی به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن، خوشبختانه راهنمای صوتی فارسی حالا به طور رسمی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

ویز
برای مشاهده در ابعاد کامل کلیک کنید.

اگر همین حالا به تنظیمات ویز و قسمت راهنمای صوتی مراجعه کنید، در میان زبان های پشتیبانی شونده توسط اپ گزینه جدیدی به نام «پارسی-ساسان» را ملاحظه خواهید کرد که راهنمای صوتی برگزیده توسعه دهندگان ویز برای فارسی زبانان به شمار می آید. با انتخاب این گزینه حالا ویز می تواند شما را برای رسیدن به مقصد با زبان فارسی راهنمایی کند.

مطابق گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی، به نظر می رسد که این راهنمای صوتی به تلاش جمعی از ادیتورهای فارسی زبان ویز تدارک دیده شده و احتمالا ویز به خاطر کیفیت و دقت بالا، آن را به عنوان راهنمای صوتی رسمی اپلیکیشن به زبان فارسی برگزیده است.

ویز یکی از دقیق ترین اپلیکیشن های مسیریاب موجود به شمار می آید که به خاطر نمایش لحظه ای وضعیت ترافیک، پیشنهاد مسیرهای خلوت، امکانات اجتماعی و قابلیت های متنوع و کاربردی خود میان کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای فرار از ترافیک، روزانه توسط میلیون ها نفر استفاده می شود.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ویز می توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه نمایید. همچنین اگر تازه کار با ویز را شروع کرده اید، مطالعه مقاله «آموزش کار با ویز» را نیز به شما توصیه می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • ho1993
    ho1993 | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    ای کاش قابلیت که اسم خیابان ها رو میگه هم اضافه بشه به نسخه گویا فارسی :( خیلی کمک میکنه و لازم نیست صفحه گوشی نگاه کنی

  • u kh
    u kh | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    @Hassan
    تو سخنرانی آیپک 2018خود نتانیاهو هم waze رو مال اسرائیل دونست ،البته تو لیست اون که خیلیییی کمپانیا بودن که می گفت مستقیم یا غیر مستقیم اسرائیل توشون سرمایه گذاری کرده و سهم داره و اسرائیل رو رهبر تکنولوژیک معرفی می کرد.حتی سامسونگم بود تو لیستش .

    • آریا
      آریا | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

      خب دستش درد نکنه. این نشون میده اسرائیل کشور بسیار مفیدیه .برعکس فلسطینی های مفت خور

      • محمدی
        محمدی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

        همون کشور و متحداش فلسطینو نابود کردن. لابد الان بر عکس بودن فلسطین مفیده بود
        #غرب زده

  • M
    M | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    گوگل چند وقت پیش ویز را خرید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی