ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو مد عکاسی Super HDR را معرفی کرد

شرکت چینی ویوو چندی پیش به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و البته طرح مفهومی از تلفن هوشمند Apex در کانون توجه قرار گرفت. Apex تلفن هوشمندی بهره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

شرکت چینی ویوو چندی پیش به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و البته طرح مفهومی از تلفن هوشمند Apex در کانون توجه قرار گرفت.

Apex تلفن هوشمندی بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر است که شرکت سازنده اش برای کم کردن حاشیه های نمایشگر آن روشی مبتکرانه را در طراحی اش به کار برده است.

با این حال اما تازه ترین نوآوری این شرکت که Super HDR نام دارد حکایت از آن دارد که کمپانی مورد بحث سعی دارد در حوزه نرم افزاری هم نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

HDR نوعی تنظیمات مربوط به دوربین است که به تلفن های همراه اجازه می دهد عکس هایی با طیف وسیع تر رنگ نسبت به حالت نرمال بگیرند. این کار نیز با گرفتن چندین فریم از یک صحنه در اکسپوژرهای مختلف صورت می گیرد و بعد نرم افزار دوربین وارد عمل می شود تا با ترکیب فریم ها بهترین تصویر ممکن را ارائه نماید.

البته مد عکاسی HDR مدتی است که به تلفن های هوشمند آمده با این حال ویوو روز گذشته مدعی شد که تنظیمات Super HDR با پشتیبانی از برد داینامیک 14 EV (مقادیر مختلف مربوط به میزان اکسپوژر) قادر است کیفیت تصویربرداری با این حالت را به میزان چشم گیری بهبود بدهد و برای این منظور نیز دوربین های پشتیبانی کننده از این وضعیت هر سوژه بیش از ۱۲ عکس می گیرند و آن را در قالب یک عکس ارائه می کنند.

ویوو اعلام کرده عکس های گرفته شده با این مد علاوه بر اینکه به خاطر ترکیب کردن فریم های بیشتر کیفیت بالاتری دارند، از هوش مصنوعی نیز برای تحلیل عکس ها و همچنین انتخاب اکسپوژر مناسب در زمان عکاسی از سوژه کمک می گیرند. در ادامه نیز نرم افزار دوربین تصمیم می گیرد که کدام عکس ها را با یکدیگر ادغام کند.

البته هنووز خیلی زود است تا در مورد کارایی وضعیت Super HDR  با شما بگوییم اما عکس هایی که ضمن معرفی این قابلیت نرم افزاری به نمایش در آمدند اغواکننده به نظر می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    واقعاً کیفیت عکسهاش خوبه. یه عکس دیگه هم توی منبع خبر گذاشته بود با کیفیت عالی

مطالب پیشنهادی