ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت گلکسی اس 9 ؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟ [تماشا کنید]

چند وقتی است که از معرفی پرچمدار گلکسی اس 9 گذشته و طرفداران سامسونگ لحظه شماری می‌کنند تا این موبایل‌ را خریداری کنند. عده‌‌ی دیگری هم هنوز مرددند و قیمت‌بالای این گجت موجب شده که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

چند وقتی است که از معرفی پرچمدار گلکسی اس 9 گذشته و طرفداران سامسونگ لحظه شماری می‌کنند تا این موبایل‌ را خریداری کنند. عده‌‌ی دیگری هم هنوز مرددند و قیمت‌بالای این گجت موجب شده که در ارتقای موبایل‌هایشان تردید داشته باشند. از این رو هر روز بررسی‌ های جدیدی منتشر می‌شود تا اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این محصولات ارائه کند. به مانند گذشته، کانال یوتوب Jerry Rig Everything هم پرچمدار جدید سامسونگ را مورد بررسی قرار داده و تست مقاومت گلکسی اس 9 را در کانال خود آپلود کرده است.

بسیاری از طرفداران کهکشانی‌ های سامسونگ نگرانند که این دو موبایل هوشمند پیشرفته به علت نمایشگر اولد تمام صفحه‌ای خود، مقاومت بالایی نداشته باشند و با یک ضربه شکسته شوند اما در تست مقاوت گلکسی اس 9 توانایی بالایی از خود نشان داده و توانسته نسبت به دیگر موبایل‌ هایی که از پنل‌ نمایشگر اولد استفاده می‌کنند، عملکرد بهتری در آزمایش خراش پذیری، سوختگی و خم شدگی داشته باشد.

 

تست مقاومت گلکسی اس 9

برای برخی از کاربران همواره مقاومت یک تلفن‌ همراه، به مانند قابلیت‌ های سخت‌افزاری آن اهمیت دارد اما به نظر می‌رسد آلومینیوم قوی‌ تر استفاده شده در این گجت‌ ها نتوانسته تاثیر خارق‌العاده‌ای بر ‌استحکام آنها بگذارد چرا که کهکشانی جدید سامسونگ به مانند پیشینانش اصلا خم نشده و در تست بالا می‌شکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • baren ariamehr
    baren ariamehr | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    گلکسی اس 9 اومد بازار صف هم براش تشکیل شد بازم دست از خبراش بر نمی دارن. تو رو خدا چهارتا مقایسه و خبر از محصولات جدید ال جی بزنید

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    کلا خراب نوشتید اون پایینو طرف یه چیز دیگه میگه

مطالب پیشنهادی